Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik weet eigenlijk niet of dreft het goede ontsmettings middeltje is als je wilt verven, ik mik ze tegenwoordig in wat 90% alcohol, dat kun je toch niet drinken
Misschien een idee om er wat roeispanen bij te maken. En aangezien je bij het bootje plek moest maken voor een mastje heb ik die er ook bij gemaakt. Het hoort misschien niet, maar ik vind het wel leuk.
Hoe zit het met jouw handleiding? Kloppen de getallen bij jou ook vaak niet? Bij mij helpt het om veel vooruit the checken. Bijv. Bij je masten..... niet de handleiding volgen maar alle masten even aftekenen voor je gaat knippen. ik kwam namelijk niet uit :S
in de zeilen heb ik bovenin een klein gaatje gemaakt en er een binddraadje van 0,9 mm in gedaan voor een mooie en makkelijke bolling te creëren
binddraad gebruikt mijn vrouw met bloemschikken ideaal omdat het recht is, maar koperdraad kan natuurlijk ook.
wel wit verven, want anders zie je hem zitten