TIMBERWOLF
Forum veteraan
hachette france heeft de eenhoorn van kuifje en een filmpje zag ik op discovery channel in de reclame.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hachette france heeft de eenhoorn van kuifje en een filmpje zag ik op discovery channel in de reclame.
Goede morgen V.bouwers,
In het bouwbericht van Bogdan staan foto's, hoe laad je foto''s in bij je berichtjes?
Ik voorzie toch nog wel wat problemen bij deze overigens natuurlijk zeer nauwkeurige methode. Voor geschutspoorten waar het dek achter de poort zichtbaar wordt moet je wel weer een flink stuk van die 8 mm diepte kwijt. Een klein houten doosje naast een spant op het dek afsnijden. Niet mijn hobby. De achterste lat moet daar waarschijnlijk ook weg, waardoor je achteraf de steun weg haalt. De meeste geschutspoorten zijn natuurlijk straks voorzien van een dummy en daar werkt het denk ik wel. Alleen wordt het schilderwerk een tikje moeilijker. Mijn geschutspoorten hebben een kozijn dat heel makkelijk aan de binnenkant rood geschilderd kan worden. Bij deze oplossing moet je in een koker van 9x9 mm dwars lijnen schilderen en niet één keer. Anders kon je wel eens een rode poort zien inplaats van de donkere suggestie van onze geschutsdekken.
Er wordt gezegd dat je de gootjes van de roosters eerst moet lakken en dan er de kogeltjes in leggen maar heeft er iemand wellicht een beter idee is bv secondelijm een optie???