Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waarschuwing
De tekeningen op het mastplan zijn niet aan elkaar gelijk.
De uitsparingen in de schuurlijst beslaan in de tekening van de totale mast 160 mm. In de tekening van alleen de ondermast 168 mm.
Als je de windingen baseert op de ene tekening en de uitsparingen van de schuurlijst op de andere ga je dus de mist in.
Pas op dus.
Jan Zwart
Waarschuwing
De tekeningen op het mastplan zijn niet aan elkaar gelijk.
De uitsparingen in de schuurlijst beslaan in de tekening van de totale mast 160 mm. In de tekening van alleen de ondermast 168 mm.
Als je de windingen baseert op de ene tekening en de uitsparingen van de schuurlijst op de andere ga je dus de mist in.
Pas op dus.
Jan Zwart
Da's een goede tip.
Kunnen we wat verder kijken hoe de bouw gaat.
Wat ik ook niet fijn vind is dat er bij verschillende delen onderdelen mee komen die in een later stadium pas gebruikt worden met de kans dat je ze niet meer terug kunt vinden.
Maar ook daar is helaas niets tegen te doen, we moeten het maar nemen zoals DeA het stuurt.
Groetjes,
Ronnie
Het heeft (te?) lang geduurd, maar zojuist was het pakjesavond en ontving ik de verfset van DeA. Tot nu toe kon ik me behelpen met een potje mat zwart en een tube okergeel van de winkel in hobbyschilderspullen, maar nu is het setje binnen.
Het valt me op dat het okergeel van DeA/Admiralty Paint veel minder geel is dan de tube die ik al had gekocht. Daar heb ik alleen de binnenzijkanten boven het dek mee gedaan dus dat is wel te herstellen.
Afijn, voor € 29,95 plus € 6,00 verzendkosten 14 mooie potjes verf, ik vind het niet te duur aangeboden door DeA.
Gegroet Bouwers!
Peter