Hallo iedereen alweer!
Ik ben er een weekje tussenuit geweest. Je weet hoe het gaat, de eerste week terug werken na een afwezigheid, dus bergen en bergen werk, 's avonds moe, en dus deze week niet veel gebouwd.
Ondertussen is echter St. Salarius geweest en sinds vandaag ben ik weer bezig. Ik schafte me weatheringkitjes aan van Tamiya weathermaster (drybrush), Tamiya smoke, en verschillende kleuren bruin, oranje enz.. . Ik ben dus aan het weatheren geslagen!
Weatheren is wel mijn ding niet. Ik doe het niet graag, het gaat mij te traag, en eerlijk gezegd ben ik er niet goed in. Maar goed, na een dagje zwoegen denk ik wel dat ik een redelijk resultaat heb. Alleen hier en daar nog bijwerken.
@ Maarten F : De zeemijnen laat ik voorlopig voor wat ze zijn. Die balletjes die ik had, blijken niet te werken, ze zijn te klein en van zo'n flimsy lichte plastiek, dat ze ook niet te bewerken vallen. Het minste revell of CA lijm brandt er gaatjes in, en ze deuken zo snel je ze aanraakt.

Ik heb je gePB't over de logo's. Ik ben wel nog aan het tijfelen over de schoppenaas van het 8ste, de stickers zijn klaar en hangen op mijn boot, maar die van jou zien er zo verdraaid mooi uit!! . Mijn schnellboot zal dus misschien toch geen vreemde Belgische eend in de bijt worden.
Als ik ondertussen de mooie dieptebommen van Cammets zie, ga ik mijn gescratchbuilde exemplaren aan de wal houden, en me de echte munitie aanschaffen.
@ Mustang 64 : Allereerst bedankt voor je mailtje! Waar heb je dat setje dieptebommetjes van jouw juist besteld? En wat kosten ze? Komen ze van de link die je eerder postte?
@ allen : DRINGEND!!!!!! Ik heb een zeer groot probleem! Ik kan geen foto's meer plaatsen!!! :cry::bad-words: Ik heb twee foto-albums op het forum, ééntje met 60 foto's en eentje met 40. Nu maakte ik er ene derde aan, maar ik kan daarop geen foto's meer uploaden. Ik vermoed dat ik de limiet heb bereikt. Ik wil echter niets deleten, want dat gaat ten koste van het draadje natuurlijk.
Heeft iemand hiereen oplossing voor? Ik zou echt een aantal foto's die ik vanvond nam, willen posten vanavond of morgen, dan kunnen jullie meegenieten van de vorderingen. Ondersteund dit forum foto's van sites zoals photobucket, imageshack, Flickr, en dergelijke?
@firstimer : Denk maar eens goed na over de S-boot. Als je dan toch voor een slagschip wil gaan uit de Bismarck familie, waarom dan niet Tirpitz. De nieuwe Revell 1/350kit lag vanaf vandaag in de winkel, en ziet er heel mooi uit. Zelfde prijs als Bismarck, maar in mijn ogen mooier en gedetaileerder.
Ik zie ondertussen dat onze familie zich uitbreidt. Goed zo! Wilkommen und viel Glück aan Lagopus en al de andere nieuwe schnellbootkapiteins! Ik kijk uit naar jullie vorderingen.
Ondertussen is het leuk om te zien hoe Roel's proefvaarten mooi verlopen! Ik hoop volgende week nog een keer het ruime sop te kiezen! Als ik tegen dan tenminste foto's of filmpjes kan plaatsen .
Morgen weatering bijwerken, en railings aanbrengen.
Nu slapen... Goeienacht iedereen!
Groetjes,
Maarten Cautereels