Roel van Essen
Forum veteraan
Lagopus
Ik zou zeggen: kom eens kijken... Jij woont ook in Salland... Ik ook!
Even de diverse Schnellbootkits op een (klein) rijtje:
Robbe 1:40: Vacuum ABS boot type S-100. Van begin af aan geschikt voor RC, maar niet zo erg gedetailleerd. Pasvorm bij de torpedobuizen schijnt een ramp te zijn. Duur! Zeker omdat de beslagset er apart bijgekocht moet worden.
Revell 1:72: Spuitgiet model van een S-100.
Bedoeld als "Statisch" model.
Erg klein, maar met kleine RC-componenten wel goed varend te maken.
Door de kleine schaal zijn sommige onderdelen wat grof, maar er is een leuk "low budget" model van te maken. Heeft mij ongeveer 100 euro (incl RC) gekost.
Italeri 1:35 Spuitgietmodel van een S-100.
Goed om te bouwen naar RC, zie dit hele draadje. Prijs van het model ligt rond de 125 Euro, daar moet je dan nog motoren, RC-componenten enz bij aanschaffen.
Tot nu toe ben ik er 200 euro aan kwijt, excl zender (want die had ik al)
Ik zou zeggen: kom eens kijken... Jij woont ook in Salland... Ik ook!
Even de diverse Schnellbootkits op een (klein) rijtje:
Robbe 1:40: Vacuum ABS boot type S-100. Van begin af aan geschikt voor RC, maar niet zo erg gedetailleerd. Pasvorm bij de torpedobuizen schijnt een ramp te zijn. Duur! Zeker omdat de beslagset er apart bijgekocht moet worden.
Revell 1:72: Spuitgiet model van een S-100.
Erg klein, maar met kleine RC-componenten wel goed varend te maken.
Door de kleine schaal zijn sommige onderdelen wat grof, maar er is een leuk "low budget" model van te maken. Heeft mij ongeveer 100 euro (incl RC) gekost.
Italeri 1:35 Spuitgietmodel van een S-100.
Goed om te bouwen naar RC, zie dit hele draadje. Prijs van het model ligt rond de 125 Euro, daar moet je dan nog motoren, RC-componenten enz bij aanschaffen.
Tot nu toe ben ik er 200 euro aan kwijt, excl zender (want die had ik al)
Laatst bewerkt: