Hei Nick en BLUE BIRD Team Members ,
Mijn positielichten gaan ' ietsje ' schuin naar onderen schijnen , ik ga ze monteren op de 'druppels' , hier komt later een steuntje in waar de LED kan ingeklikt worden ... ... ;-) dat bolleke bovenop , gaat ofwel doorschijnend blijven of een witte kleur krijgen later , ik moest gewoon iets vinden omdat bolleke te simuleren , maar het geeft inderdaad de indruk dat er een LED in komt ... ;-)....
Maar de verlichting gaat komen zoals op de REAL ONE , een beetje schuin naar onder gericht dus , zoals op de foto van die zwarte Cobra ....

De functie van dat bolleke bovenop is mij ook niet helemaal duidelijk wat dat ook mag zijn , maar er komt bij mij geen verlichting in , misschien konden ze dat bij de echte losdraaien om aan de verlichting te komen voor onderhoudswerken , maar dat is ook maar een gok van mij , misschien weet iemand anders dat wel hier op dit forum ...;-)
We horen of lezen het wel moest dat zo zijn ..
Ik heb deze uitleg ook even in mijn eigenste draadje gepost , moesten er nog andere COBRA bouwers in de FUTURE deze draadjes lezen ... dan hebben zijn er ook nog iets aan he , want dat is de bedoeling he ...
Grtz
Ronny