Bouwstrip: the Snake of Saale Valley

frame227gerivetteerdest.jpg

frame228gerivetteerdest.jpg

frame229gerivetteerdest.jpg

frame230montageonderhou.jpg

frame231dryfit800x600jp.jpg

Hey Nick!
En? nog geen RSI arm(en) van al die nagels?
Ik vindt het reuze knap hoor, zo'n geduld op te kunnen brengen voor deze details.

Hoi.
Eric.

Voila sé .... dat is het .... dat is het ..... ;-)

Mooi werk Nick .... prachtig om het ook eens bij iemand anders te zien ...
Zoveel revetten , man man , ge zijt nie goe zekers .... ;-)

De revetten van de staart gebruiken om de 2 delen samen te houden is mooi bedacht ...

TOP TOP ...

Nick ... nog vooral heel veel bouwplezier hé ... ;-)

Grtz

Ronny

Laatst bewerkt:
Hei Nick en BLUE BIRD Team Members ,

Mijn positielichten gaan ' ietsje ' schuin naar onderen schijnen , ik ga ze monteren op de 'druppels' , hier komt later een steuntje in waar de LED kan ingeklikt worden ... ... ;-) dat bolleke bovenop , gaat ofwel doorschijnend blijven of een witte kleur krijgen later , ik moest gewoon iets vinden omdat bolleke te simuleren , maar het geeft inderdaad de indruk dat er een LED in komt ... ;-)....
Maar de verlichting gaat komen zoals op de REAL ONE , een beetje schuin naar onder gericht dus , zoals op de foto van die zwarte Cobra .... :-)
De functie van dat bolleke bovenop is mij ook niet helemaal duidelijk wat dat ook mag zijn , maar er komt bij mij geen verlichting in , misschien konden ze dat bij de echte losdraaien om aan de verlichting te komen voor onderhoudswerken , maar dat is ook maar een gok van mij , misschien weet iemand anders dat wel hier op dit forum ...;-)
We horen of lezen het wel moest dat zo zijn ..
Ik heb deze uitleg ook even in mijn eigenste draadje gepost , moesten er nog andere COBRA bouwers in de FUTURE deze draadjes lezen ... dan hebben zijn er ook nog iets aan he , want dat is de bedoeling he ...

Grtz
Ronny

Laatst bewerkt:
Ronny,
Als ik me niet vergis zijn de "bollekes" die je bedoeld infrarood formatie lichten.. Die staan meestal op ongeveer dezelfde positie als de gewone formatielichten, maar dienen dus voor nachtoperaties. Mijn Kiowa heeft ze ook, vandaar de uitleg, stond ergens in mijn documentatie te lezen..

greets, Didier

Ah ha ...

Dus daarvoor dient da bolleke bovenop de drop .... ;-)
Merci mannen .... nu nog een nachtkijker aanschaffen en dan kunnen we s'nachts ook vliegen samen .... en IR Leds natuurlijk ..... :-)
Dus da weten we ook alweer ....

Grtz

Ronny

Hey bonjour Cedric,

quelle agréable surprise de te voir ici sur le forum hollandais.
Nous faisons notre mieux pour faire quelque chose de beau hé.
Et ... Mercie pour votre commentaire 'magnifique'!
A bientôt à Enghien.

Cordialement Heli,

Nick

Hei den Nick ,

Mooi mooi , een T REX is geboren ...
Ik ben eens benieuwd naar de kleuren die erop komen , ik heb ze al gezien in het potje maar das totaal anders he ...

En nog iets , U Bouwtafel is weer LEEG he , ;-) ;-) HINT HINT ...
( COBRA ) ( SNAKE )

Grtz

Ronny

Je weet niet hoe lang ik hier op heb zitten wachten!!

Veel bouwinspiratie (en plezier) gewenst, en kom maar op met die "bouw team foto's"....

Groet, Bert

Mooi Mooi Mooi die kap van de T REX , prima airbrush werk ...

Maar nog mooier is die lege bouwtafel ..... :snipersmile:

Ik ben zeer benieuwd wat er gaat komen .... net zoals Bert ...

Grtz

Ronny

Back