Roald, leuk je weer even gesproken te hebben.
Sander, leuk de foto's, zelf geen tijd gehad om foto's te nemen.
Dank je Jolie, het lijkt er wel een beetje op, maar gewoon met beide voetjes op de grond blijven staan.

De journalist van de krant en van Tv-NH waren door de organisatie naar me toegestuurd en ze vroegen of ze mochten interviewen, dat ga je vanzelf niet weigeren, en ik denk dat ze voor de kleine Leo-tjes vielen.
Verder een hele mooie beurs gehad veel belangstelling en goed verzorgd een echte thuiswedstrijd.
We gaan verder met de
Cabine arm.
De plaatwerk delen uitgefreesd. De lange strip met buiglijnen is de evenaar, maar deze werd te dik en paste niet in de arm en is vervangen door koker 8x4.
De eerste arm soldeer gereed. In de hoofdas gebruik een ik sleepring voor de stroomvoorziening naar de bestuurder cabine omdat de arm nogal een behoorlijke uitslag maakt.
De sleepring heeft twaalf in - uitgaande draden en is maar 6 mm dik. ( kan 300 omw. / min draaien)
De eerste arm gemonteerd aan de tandwielkast en het bovenlager.
De arm bestaat uit twee plaatdiktes de dragende horizontale delen zijn 1mm en de zijplaten zijn 0.8mm, en zijn verzwaard bij de lagerpunten.
De middenarm is in het midden gedeelte dunner en bij de lagering breder, dit i.v.m. de ballast vergrendeling op de superstructure.
Hier de elektrische cilinder die goed tot zijn recht komt. De slag is niet dezelfde als bij de 1:1 arm omdat in de cilinder ook het motortje zit en de vertraging.
Hier zie je de evenaar die van koker 8x4 is gemaakt.
Die is het hoogste punt van de arm.
Dit is het laagste punt van de arm, hier komt straks het frame aan waar de kraancabine op wordt gemonteerd.
Wordt vervolgd
Groet Leo.