JolieFvL, Dank je voor de mooie woorden, ik ben zelf ook zeer tevreden over het resultaat.
Cor, ook bedankt voor het compliment, oefening baart kunst.
Bertus, ook bedankt voor het compliment, en dan moet het hogere niveau van het project nog komen.
Charlotte, ook bedankt voor het compliment.
Alle Leuk aanklikkers bedankt voor de belangstelling voor mijn project,
We gaan verder met het draaikrans platform.
Het nodige plaatwerk getekend, en weer met de CNC machine uitgefreesd.
Alle platen moeten samen een koker vormen.
Het draaikrans platform komt met draadeinden vast aan de draaikrans, en om er voor te zorgen dat de plaat niet rond getrokken wordt komt er bij ieder draadeind een busje in de koker.
Tussendoor even kijken of alles nog te monteren en te demonteren is.
Alle draaiende onderdelen lopen vrij.
Van het basis platform wordt nog een strookje afgehaald, zodat de inbus bouten van de draaikrans bereikbaar zijn.
Met een 1.5 mm frees wordt er nog een pas sleuf gefreesd voor de verticale plaat.
Zo worden de beide hoofdcilinder lagers met elkaar verbonden, hier ook busjes voor de draadeind bevestiging .
Wordt vervolgd
Groet Leo

Cor, ook bedankt voor het compliment, oefening baart kunst.

Bertus, ook bedankt voor het compliment, en dan moet het hogere niveau van het project nog komen.
Charlotte, ook bedankt voor het compliment.
Alle Leuk aanklikkers bedankt voor de belangstelling voor mijn project,
We gaan verder met het draaikrans platform.
Het nodige plaatwerk getekend, en weer met de CNC machine uitgefreesd.
Alle platen moeten samen een koker vormen.
Het draaikrans platform komt met draadeinden vast aan de draaikrans, en om er voor te zorgen dat de plaat niet rond getrokken wordt komt er bij ieder draadeind een busje in de koker.
Tussendoor even kijken of alles nog te monteren en te demonteren is.
Alle draaiende onderdelen lopen vrij.
Van het basis platform wordt nog een strookje afgehaald, zodat de inbus bouten van de draaikrans bereikbaar zijn.
Met een 1.5 mm frees wordt er nog een pas sleuf gefreesd voor de verticale plaat.
Zo worden de beide hoofdcilinder lagers met elkaar verbonden, hier ook busjes voor de draadeind bevestiging .
Wordt vervolgd
Groet Leo
Laatst bewerkt: