Tja, wat kan ik zeggen…. Mooi hout in combinatie met een strakke afwerking…, respect Peter….
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Even bijgelezen hier, man man, wat maak je er toch iets moois van zeg![]()
Dankjewel Koos en Ronald. Reactie duurde even ivm vakantieTja, wat kan ik zeggen…. Mooi hout in combinatie met een strakke afwerking…, respect Peter….
Dankjewel, Rob.Sterkte met je duim. Vorderingen zien er gaaf uit. Mooi om te volgen
Dankjewel, Peter.Jammer van je duim Peter, maar de BlueNose wordt wel vreselijk mooi.
Ben je ook nog in Zweden terecht gekomen??
Dankjewel Herman.De ervaring van een modelbouwer lees je niet af van het aantal afgewerkte modellen, maar aan het aantal littekens op zijn handen.![]()
![]()
Verder weer schitterend werk aan de Bluenose.
Maar die zal zich denk ik op dit forum niet kenbaar maken ….iemand met 1 afgebouwd model en bijna geen vinger meer heel lijkt mij de verkeerde hobby gekozen te hebben.
Even een kleine toelichting “ter lering ende vermaak”:Na een ongelukte met de duim en de zaagtafel
Dankjewel voor dit stukje van je reactie. Boris.Hoop dat je modelbouw kunnen er verder niet onder heeft geleden, kijk wederom weer uit naar verdere ontwikkeling van je model.
Dankjewel, Koos. Ben ondertussen aan de achterzijde in de hoek aan het ‘knabbelen’. Da’s vergt ‘iets meer’ tijd en aandacht.Ay. en Au, Das niet zo mooi om te lezen Peter, maar gelukkig gaat het weer een stuk beter, dus kunnen we weer verder genieten van dit wonderschone project![]()
Dankjewel Stephan. Ben er ook wel content mee.Ook een goede keuze geweest van het hout, mooi