Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat bedoelde ik inderdaad met het verjongen, Peter. Geen idee of dat Franse invloeden zijn. Lunenburg ligt op Nova Scotia wat wel een voormalige confederatie vormde met Quebeck, New Brunswick en Ontario, wat voornamelijk Frans talig is:Zijn dat de Franse invloeden die ik op het achterdek zie Peter? Ik bedoel het meebuigen van de dek planken, dat is waarschijnlijk waar jij op doelde met het verjongen van de planken.
Dat weet ik ook niet Peter, maar ik heb wat foto's gezien van een paar Franse schepen, modelbouw, en echte schepen waarop ik dat zag, en dat waren Fransen, dus vandaar mijn vraagGeen idee of dat Franse invloeden zijn
Dankjewel, Peter. We k(n)abbelen rustig voort.Dat weet ik ook niet Peter, maar ik heb wat foto's gezien van een paar Franse schepen, modelbouw, en echte schepen waarop ik dat zag, en dat waren Fransen, dus vandaar mijn vraag
Maar dit is weer vreselijk netjes in elkaar geknabbeld hoor.
Dankjewel, Piet. Natuurlijk waardeer ik elke like, view en opmerking, maar deze van jou zeer zeker! Werken vanuit de bouwdoos, maar zelf het nodige aanvullen met eigen materiaal en een beetje puzzelen bij het zoeken naar een oplossing is wel zo leuk.Wat maak je er toch weer iets moois van Peter, ik vind het prachtig om te zien hoe je model groeit en heb bewondering voor je manier van werken![]()
Dankjewel Tim en Koos.Tja wat moet je hier nog over zeggen, dit verdiend wel een hele diepe![]()
Hieperdepiep van harte gefeliciteerd Peter
En het blijft toch een hele mijlpaal deze leeftijd.........
Van harte gefiliciteerd met de birthday Jonge Heer. Ik wens jouw een gezonde en voorspoedige jaar toe met veel bouwwerk in de toekoms!
Dankjewel, Koos, Heinrich en Piet.Van harte Gefeliciteerd Peter, ik zie dat je vandaag maar liefst 65 kaarsjes mag uit blazen, dus dat is de moeite waard...!![]()