Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die leukknop was enkel voor het bouw gedeelte, wat de gezondheidsklachten betreft: spoedige beterschap gewenst.
Dankjewel, Herman en PeterOok ik wens je veel beterschap Peter.
Dankjewel, Klaas.Vond het toch al een aparte plek met een slager, die Hollanse Nieuwe verkocht. Was in 1998 en we lagen in de jachthaven. Beterschap Peter! Gr. Klaas.
Beterschap!
Als je niet snel met je rug geholpen wordt dan is Veenhuizen een optie.
Helemaal eens met jouw admiraal, mooie dekplanken. Beterschap![]()
Beterschap Peter.
Gr, Jan.
beterschap peter
Hartelijk dank voor de meelevende reacties, Mees, Fred, Jan, Tim en Koos.Die admiraal van jou noemen wij dan “een tof w.,,,,”maar ze heeft wel gelijk hoor Peter, het ziet er geweldig uit zo
In ieder geval beterschap alvast….
Ja, Peter, dat was best weer een beetje opluchting.Mooi hé, als alles net zo goed past als dat het uitgedacht is.![]()
Allemaal met de beperkingen van de tekenaar natuurlijk. Maar gezien de tekening van Chapelle ben ik behoorlijk overtuigd
Dankjewel, Peter. Stukje bij beetje komt er steeds meer informatie biven water. Ook leuk om te lezen. Ook hoe de visserij er toen aan toe hing. Heftig soms, in de kleine bootjes, de dories.Dit lijkt mij alweer gedegen uitzoek werk Peter.
Het blijft monsterlijk mooi wat je hier laat zien![]()
Ook hoe de visserij er toen aan toe hing.