Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dankjewel Koos. Kan ik weer door naar de volgende stap.Die is weer mooi opgeknapt zo Peter![]()
Dankjewel, Peter. Dan zal ik maar een paar extra vakantie weekjes gaan plannen.Netjes gedaan Peter, en inderdaad, rustig aan, des te langer kunnen we genieten![]()
Ok, Fred, komtie .......Vakantie???? Doorbouwen, we willen nog veel meer moois zien![]()
Ik zou een heel verhaal neer kunnen zetten als ik welbespraakt was, maar nu zeg ik alleen prachtig![]()
Onderwaterschip komt zo mooi uit Peter! Beter dan met een effen laag antifouling. Buiten de bevestigingspennen zie je ook nog de structuur van de houtnerven. Strelend voor het oog. Gr. Klaas.
Dankjewel, Peter, Klaas, Koos en al de andere voor het bezoek en de likes.Hartstikke mooi zo Peter![]()
Zo voelt het inderdaad aan, Koos.Ziet er satijnachtig uit na die lijnoliebehandeling.
Dankjewel Stephan. En dan komt het op mee foto nog niet eens tot zijn recht.Het Ecoline pakt echt mooi uit. Het is meer zoals het op schaal bij deze oude schepen hoort. Top
Dankjewel voor de reactie, Piet. Heel de materie van kleurtemperatuur, lichtbronnen enz enz zijn uit en ten treuren voorbij gekomen tijdens mijn opleiding. Hoe valt 'het (gekleurde) licht' ergens op, hoe absorbeert het oppervlakte en hoe reflecteert het.Een beetje kleurverschil, een kniesoor die daar op let Peter. Fotograferen blijft toch minder makkelijk dan sommige denken en je bent altijd afhankelijk van een goede lichtbron, maar de foto's die je laat zien in je verslag daar hoef je je niet voor te verontschuldigen hoor, die zijn stuk voor stuk uitermate fraai. Ik gebruik zelf wel eens een grijskaart voor een handmatige WB en zelfs dan is het soms nog niet perfect.