Ik heb geen idee, Herby. Het wordt ‘gewoon’ zoals ik in gedachte heb.Zolang je dat maar niet realiseert op de manier die @Ronk nogal genegen is![]()
Gr. Peter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb geen idee, Herby. Het wordt ‘gewoon’ zoals ik in gedachte heb.Zolang je dat maar niet realiseert op de manier die @Ronk nogal genegen is![]()
Tja, Stephan. D’r zijn zoveel dingen die op elkaar wachtte en waar ik toch het resultaat van wilde zien. Met name het in de olie zetten wat nog niet eerder kon.En na het doormidden zagen gelijk door. Ik had eerst een weekje vakantie genomen om bij te komen. Knap.![]()
Dankjewel Hans. Gevalletje voortschrijdend inzicht, na het zagen.Handig, en nauwkeurig![]()
Dankjewel Heinrich.Dit is voorwaar nauwkeurige werk, en wijs weer eens hoe belangrijk beplanning is. Maar wat dit nog meer speciaal ion deze geval maak is de omvang van de beplanning.
een pas op de plaats te maken en bijsturen
Je moet er natuurlijk ook maar net opkomen om het zo uit te voeren natuurlijk,want dit is een knap staaltje improviseren.
Je moet er natuurlijk ook maar net opkomen om het zo uit te voeren natuurlijk,want dit is een knap staaltje improviseren.
Hartelijk dank voor deze ondersteunende woorden, Peter&Heinrich.Diat is zo waar Peter. De beplanning kan uitstekend wees, maar zo moet de uitvoering daarvan ook wees. In Peter se geval het hij albeij uistekend gedaan.
De beplanning kan uitstekend wees