Stephan Kertész
Forum veteraan
Dat gaat mooi worden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat is de intentie, Stephan. Maar er kan nog zat fout gaan ......Dat gaat mooi worden
Haha Heinrich, dan zou ik toch willen adviseren om je rust te pakken, zeker als er nog een weekeind aan komt.Nee kijk - ik het Peter op SOS ook zo gezeg - hij het nouw stapelgek geraakt. Enne dan verwacht hij ik moet een goede nachtrust geniet - dis nou net als een stout kind.
Dankjewel Henk. De plannen die ik toen had, heb ik verder uitgewerkt en nu wordt het werkelijkheid!Toen ik enige tijd geleden bij je was ,ontvouwde je plannen hoe je verder zou gaan met de bouw.
Van je zaagactie kon ik toen nog geen voorstelling maken.
Maar nu ik je foto’s zie hoe je dit heb aangepakt hebt, ongekend knap
Ik wist al dat je BN anders zou worden dan de tekeningen aangaven, en gezien wat je in huiskamer heb staan (o.a. The Lee) (museum waardig ) wist ik al dat dit ook zeer bijzonder ging worden.
Ik ben benieuw naar de andere foto’s
Dankjewel Peter. Het leek soms misschien wat overdreven, maar het had een doel.Toch een teken dat je secure werk uitermate goed is geweest.![]()
Ja Ronk, ik moest eerst ook even slikken.Wat een lef! Weet niet of ik dat zou durven, maar het werkt wel, fantastisch!![]()
Dankjewel Piet. Het begin is er en het gaat zoals gepland. Het moet gek gaan wil ze niet mooi doormidden gaan.Mooi gelukt Peter, knap stukje werk![]()
Klopt, Peter. Maar ik begin mij aardig comfortabel te voelen bij de zaag. Die blijft vlijmscherp en gaat heerlijk door het hout.Dit blijft een spannende actie Peter![]()