Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat heb je goed gezien, Peter.Dat is zeker knutselen op de vierkante centimeter, is dat trouwens de voormast die dwars door de eettafel gaat lopen? of verkijk ik me??
Dankjewel, Piet. Heb ik toch nog iets meegekregen van mijn vader. Die begon zijn carrière als timmerman. Doe ik dat aan het einde.Als scheepstimmerman ben je wat mij betreft geslaagd Peter, je hebt een goed oog voor details![]()
Klopt, Peter.Dit wordt zeer zeker een uitdaging Peter![]()
Dankjewel Koos,Nou nou, dat zijn weer mooie ideeën Peterben benieuwd naar de definitieve uitvoering dus ik wacht met spanning af…..
Succes met de voortgang…..
Helemaal mee eens, Stephan.!!Ik lees en kijk naar veel verslagen. Je kan daar inderdaad vaak leuke oplossingen zien of ideeën opdoen. En daar is het voor. Ook discussie leiden naar verrijking van de materie. Ook veel oude modelbouwboeken bevatten een schat aan info. In de oude tijden hadden we niet zo'n arsenaal aan machines en werden dingen anders opgelost.
Plank on frame models Harold A, Underhill is zo'n oud boek met gouden tips. Er zijn 2 delen van. Het deel met rigging daar ben ik nog naar opzoek.
Hij schrijft ook, het is de bouw van een modelschip waar ik de meeste vreugde uit put, eenmaal klaar is het plezier minder en zoek ik weer een nieuw project.
Dank, Stephan en Heinrich.Dit is nou maar eenmaal waar Stephan. As de bouw af is, is dit tijd vir de volgende uitdaging.
Peter, ook hier moest behoorlijk bij-lezen, het is een genot om dit alles te lezen en te bekijken. Ziet er allemaal Fantastisch uit.![]()
Hoi Henk en Sjors. Dank voor het kijken en volgen.Ik heb je van het begin af gevolgd en ik vind een bus besturen toch een stuk makkelijker!
Het ziet er allemaal even mooi en goed uit ,alleen het gaat mijn begrijpertje te boven.
Ik ga gewoon verder kijken en genieten in mijn hoekje.