Kennen jullie toevallig een goedkope source voor SMA pigtails voor mijn ImmersionRC ergens in NL of elders in Europa? Heb er hard eentje nodig maar wil ook geen 4 weken of een briefje vanuit China wachten... gwaah!
nweer:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
1 naam dennisk
Dennisk dacht ik meer niet
als je cleanflight installeert is het hetzelfde als baseflight met default settings. Misschien wat soepelere yaw, maar de pids zijn hetzelfde.Wil graag een keer Cleanflight testen, heeft iemand wat begininstellingen/PIDs voor mij voor mijn BO-frames? Geen Oneshot, mind youhier mijn setups:
B360:
- 4S
- C2217 950kv motors
- ZTW A-Series 20A ESCs (SimonK)
- 8x4.5 HQProps
BO Mini H:
- 4S
- C2208 2000kv motors
- ZTW A-Series 20A ESCs (SimonK)
- 5x4.5 HQProps
Cheers!
Zit nog steeds te twijfelen over de video keuze op de B330... ik neig naar UHF en 2.4 (lawmate ch5 tm ch8 werken prima icm 2.4RC, en ik vlieg toch vaak in mn eentje in redelijk wifi vrij gebied..).. maar de verleiding is groot om lekker door te blijven vliegen met mn spektrumpje en 5.8... totaal nog geen slechte ervaring daarmee gehad. Het is lastig om van iets af te stappen wat werkt...
Ziet er ook erg goed uit zo!
1 lipo is idd niet veel
Zullen er wel meer bij komen!
Knap met 1 lipoKorte video van mijn tweede vlucht met de B360. Heb enkel 1 lipo hiervoor op dit moment (geen idee hoe dit kan...) en heb nog niet meer dan 70% gas kunnen geven, maar hij voelt al erg lekker en "locked".
Ga nog een beetje met integral spelen, dan ben ik denk ik redelijk klaar met afstellen. Naast het mooie zonnetje was er ook behoorlijk wat wind, dus ik ben echt super aangenaam verrast