Toch heb je in de winter periode de beste range

. lucht zou juist droger moeten zijn

Zelfs penetratie door de bomen is beter vanwege geen bladeren

.
Ik kon afgelopen weekend door meerdere bomen heen probleemloos, maar ja er waren ook alleen maar kale takjes

. (vreselijk irritant)
Haha.. ja.. takjes... gisteren een MEGA klapper gemaakt met de Mini.. met 60 a 70kmh (leuk, die 45 graden cam-tilt):
Mn nieuwe V2 heeft netjes alles opgenomen. Mooie bril, meer features dan mn Attitude... maar mijn attitude zit zo ontzettend lekker op m'n hoofd.. de V2 is zwaarder, dat maakt hem iets minder comfortabel vind ik.
Maar moet even nog verder kijken hoe het bevalt op de B360 nu. Anders investeer ik even in een immersion UHF setje

enz.
Op mijn mini h wil ik ook niet anders eigenlijk. Ik weet zeker dat op 1.3 de dunne killer takjes niet op tijd had gezien.
Heb je de jouwe al gebouwd?
Nog niet begonnen aan de bouw helaas, er ligt nog een ander reparatie-project te wachten op de werkbank.. 1,5 maand geleden een dikke crash gehad met mn 6S 450 heli

Dus dat heeft voorrang...
Zit nog steeds te twijfelen over de video keuze op de B330... ik neig naar UHF en 2.4 (lawmate ch5 tm ch8 werken prima icm 2.4RC, en ik vlieg toch vaak in mn eentje in redelijk wifi vrij gebied..).. maar de verleiding is groot om lekker door te blijven vliegen met mn spektrumpje en 5.8... totaal nog geen slechte ervaring daarmee gehad. Het is lastig om van iets af te stappen wat werkt...
Op een mini h is UHF en 1.3 zowiezo al heel snel overkill idd...dan is 2.4rc icm een laag vermogen 1.3 vtx best wel te doen waarschijnlijk.
Zowiezo even geen FPV meer voor mij (althans, binnen vlieg ik gewoon met de nano FPV rond tussen de tafels en stoelen en trappenhuis haha) want de mini h ligt volledig aan diggels... 4 props...(mijn record).. CCD cam volledig gelanceerd (met dank aan ProDrone, die hem terug vond).. 5 standoffs weg gevlogen.. De topplate met de mobius etc.. en lipo.. lag 5 meter verder.. Al met al geluk gehad.. direct na die boomjes lag er een klein beekje wat doorliep.. de brokstokken lagen precies op de kant hahaha.
Voor deze mini is het dus na 450+ vluchten nog steeds NIET GAME OVER:murder: Maar dit was zijn hardste KABOEMERT

nweer: BLACKOUT rulezzzzz.. echt.. wat een frame..
Op de topplate zitten nu wel wat knakjes en scheurtjes... maar waarschijnlijk kan ik dat verstevigen met epoxy ofzo?
Oppassen dus volgende keer met laaghangende zon en "winter"takjes...:n00b:
Sorry van het klein beetje offtopic gaan..