TIMBERWOLF
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat gevoel had ik ook Stephan, het wit is veel te opvallend, maar alles zwart vind ik dan weer een beetje "te" Daarom heb ik enkele kleur testjes gedaan, het licht bruin is te bruin voor touw maar het donker vind ik wel de juiste kleur maar een tint lichter is volgens mij beter. Wat een uitleg voor de kleur van een touw, we zien wel wat een volgend testje oplevert.Wat betreft de touwen zou ik in jouw geval zo donker mogelijk gaan. Dat past naar mijn visie het mooist in het geheel. .
thx Herby, maar masten zijn reeds klaar,kijk maar eens op pag 16 van dit verslag , of klik hieronderMisschien kan voor het neerklapbaar maken van de masten inspiratie gevonden worden bij bouwers van schepen in een fles.
Daar wordt het volledige schip opgetuigd, en na het inbrengen in de fles, door aan 1 koord te trekken, de ganse mastconstructie recht gezet.
Ik vermoed dus dat door welbepaalde langsstagen die de masten of mastdelen naar voor trekken afneembaar te maken, je je doel kan bereiken.