Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Daar ben ik het helemaal mee eens, niet twijfelen ziet er schitterend uit zo MarcNiks meer aan doen, perfect zo!
Zeer goed gelukt Marc, maar zitten de kanonnnen en de touwen niet in de weg als je toegang wilt tot de binnenkant.
Prachtig!na de test fase, is het natuurlijk tijd voor het band werk.
12 broekings en 20 talies te vervaardigen, ik zie sommige hun wenkbrauwen al fronsen vermits het reken sommetje niet klopt.
Maar het geschut dat onder de trappen staat, daar ga ik in nooit de talies aan bevestigd krijgen, het gaat ook zeker niet opvallen dat ze er niet aanhangen.
veel foto materiaal, veel knoopjes,beetje schilderen, heel veel gepruts om alles gemonteerd te krijgen en dan een dryfit op het schip.
En bij de laatste foto heb ik even jullie hulp nodig daar ik sterk twijfel aan de kleur van de touwen, maar weet ook niet goed welke kant het uit moet.
geef jullie ogen dus de kost en spui jullie mening
Bekijk bijlage 414078
Bekijk bijlage 414079
Bekijk bijlage 414080
Bekijk bijlage 414082
hier onder vond ik de kleur nog super goed gelukt.
Bekijk bijlage 414081
en dan de twijfel, die jullie hopelijk wegnemen, of me in de juiste richting sturen.
Bekijk bijlage 414083
tot later, Marc
dat was ook exact mijn idee Hoosterw , vandaar de vraag wat jullie er van dachten.Absoluut prachtig gedaan, de een na laatste foto kanonnen en touwwerk is prachtig. De laatste foto vind ik persoonlijk dat er iets meer contrast tussen touwen en dek mag zijn.Het kan samenspel van de foto en verlichting zijn echter.