Biereco verherbouwt: Wouter Goedkoop, Brutus Style

Kijk maar uit daar in Arnhem Bert! Volgens mij zoeken ze nog vrijwilligers. Doe je maar voor als pianostemmer. Gr. Klaas.

Ondertussen heb ik wat contactgegevens van die Anders J Goedkoop, lijkt er alleen op dat de meeste activiteit op Zaterdag gebeurt, en da's een dag dat ik ook andere dingen heb...
Maar in ieder geval dit contact onderhouden, want het is altijd interessant...

Vanavond vaaravond van mijn vaarkluppie ("De Golf" uit Oosterwolde, maar we voeren vanavond in de hoge sluis van Appelscha).

Woutertje heeft twee keer dik 50 minuten gevaren met tussentijds bunkeren (100+ minuten totaal dus) en de gehele installatie heeft zich vlekkeloos gedragen. Starten, stoppen, manouvreren, slepen, het ging allemaal eigenlijk dikke prima.
De bunkers reiken voor ongeveer 1,5 uur varen, de accu's zouden het minstens 3 uur vol moeten houden (maar die ga ik zometeen checken wat er terug in gaat).

Ben helemaal heppie met hoe het bootje zich gedraagt. De halvering van de boldertrek is merkbaar maar weegt niet op tegen de véél betere manouvreerbaarheid.
Maar ik denk wel dat ik een Becker-roer ga fabrieken, want de boot mag gerust wat wendbaarder zijn.

Back