---Benelux Aerial Race Tournament 2015---

Coole beelden, maar niet te volgen wat er precies gebeurt ;-)

Leuk om te horen dat het goed ging daar! Ging hard daar zo te zien!

2 Race Piloten (uit Duitsland en de USA) hebben alle Beelden meegenomen en zullen er een RemiX van maken :)
het was ook een Race Demo ..(niet echt een Officiële Race)
we moesten tussen de andere demo's de track in 10minuten opzetten .. Racen en weer afbreken (4x p.dag)

ik ben altijd achteraan gestart om ervan te leren (inhalen in binnenbochten en boven of onder inhalen ..was een goede leercurve voor de toekomstige Races)

Het was gewoon Super Fun daar .. had het niet willen missen :thumbsup:
 
mijn binnen beeld ervaringen zijn ook bijster kak inderdaad.

ze doen het beter in open lucht.
 
ja je leert er een "beetje" meevliegen
maar ik zie precies aan me Gopro beelden achteraf waar ik niet veel zag :)
een beetje zoeken na de lijn en hoogte !!
 
nee dit was Cobra 2204 2300kv op 4S [emoji1]

Wil straks op 5inch racen dus een snelle 5inch setup gebouwd.

Wat is van de blackout de maat van motor naar motor met de 5" en met de 6" armen?

Ik meet op m'n standaard ZMR250 een maat van 255mm. Maar maat is groter dan 250mm dus niet in de mini 250 klasse maar de super mini 330 klasse !?
 
film gemaakt tijden de Aerial Grand Prix demonstraties op de modelbouwbeurs in Oostenrijk vorige week.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat is van de blackout de maat van motor naar motor met de 5" en met de 6" armen?

Ik meet op m'n standaard ZMR250 een maat van 255mm. Maar maat is groter dan 250mm dus niet in de mini 250 klasse maar de super mini 330 klasse !?

Dit is al tijden één van de lastige discussiepunten voor de races. Waar trek je de grens. De Hoverthings FLIP260, de Blackout Super mini-H en blijkbaar ook de ZMR250 vallen niet in de tot 250mm klasse. De QAV250 van Getfpv heeft hetzelfde probleem als er gebruik word gemaakt van de gekantelde motorsteunen. Daar komt bij dat sommige setups met 6"propellers meer stuwkracht hebben dan een 'standaard' multicopter uit de 450 klasse.

Wellicht dat we klasse verdeling op basis van motor tot motor afstand los moeten laten. 95% van de toestellen waar mee geracet word valt in de mini klasse en daar komt bij dat stuurmanskunst een veel grotere factor is dan brute kracht. Ik ben vorig jaar in Antwerpen afgedroogd door Nick terwijl hij op 3S vloog en ik de 2e run op 4S.

Word vervolgd.
 
er is geen klasse op m2m.....denk dat het onzin is, want een 220, 230, 250 of 260 sized quad zegt niks over de prestaties ervan.
Denk dat men alle 220-280 sized quads in 250 categorie worden gebruikt.
een diagonale motor to motor sizs zegt dus ook niks over de grootte van een quad, want een vierkante quad met dezelfde afmetingen kan groter zijn dan een assymetrische H frame
 
racen in klasses kan je loslaten.

gewoon alles mini tot aan een 330 frame.

het formaat zegt toch geen bal
 
Back
Top