---Benelux Aerial Race Tournament 2015---

Geen idee, maar mensen wouden de klasse opsplitsen in prop grottes geloof ik.

Nee maar eerlijk vind ik de 5x45 niet veel anders dan 6x45 aanvoelen. Het is dezelfde prop met enkel de laaste topje waar toch niet veel oppervlak aan zit.
Het is net iets wendbaarder in kleine ruimtes.

Die bullnose 5x45 zijn top en lekker sterk. Ik gebruik ze met de 6" armen, doe jij dit toevallig ook of heb jij de armen terug gezet naar 5"

Die bullnose 5x45 zijn top en lekker sterk. Ik gebruik ze met de 6" armen, doe jij dit toevallig ook of heb jij de armen terug gezet naar 5"
Nee ik heb ook 6inch armen. die vliegen veel beter.

Ja de bullnose 5x45 is echt top. Extra lengte op de 6inch zorgte er inderdaad voor dat het sneller breekt.

zoiets moet in nederland ook georganiseerd worden :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hatseflats!
had geen idee dat we al zo ver waren met de sport :D
alleen maar meer motivatie om meer te vliegen en ontwikkelen!

is r al een mailing list van de aerialGP Nedeland?

Misschien doe ik toch wel mee deze zomer als dat kan, ziet er echt gaaf uit. Hoe zit dat eigenlijk met LHCP video antennes. Kun je dan tegelijk op hetzelfde kanaal vliegen als de andere persoon een rechtse antenne gebruikt, of heb je dan gewoon minder storing?

Misschien doe ik toch wel mee deze zomer als dat kan, ziet er echt gaaf uit. Hoe zit dat eigenlijk met LHCP video antennes. Kun je dan tegelijk op hetzelfde kanaal vliegen als de andere persoon een rechtse antenne gebruikt, of heb je dan gewoon minder storing?

nee dat gaat niet
iedereen moet op eigen channel (ongeacht je Clover LHCP 0f RHCP)
en je moet 1 channel skippen (er tussen laten)

Back