racen in klasses kan je loslaten.
gewoon alles mini tot aan een 330 frame.
het formaat zegt toch geen bal
+1

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
racen in klasses kan je loslaten.
gewoon alles mini tot aan een 330 frame.
het formaat zegt toch geen bal
Lijk me een aparte klasse waardig: grotere gates en meer inertia/uitbreken in bochten dus ook een groter circuit nodig.400+ frame dan? Sommigen hebben vast wel tri of quad die groter is.
Ja klopt, ik heb 420mm frame nu. Kan wel meedoen maar met grotere frames is een groot circuit wel mooi.Lijk me een aparte klasse waardig: grotere gates en meer inertia/uitbreken in bochten dus ook een groter circuit nodig.
Supervet filmpje Menno en Danny! Echt wijs gaaf om te zien.
Nu tijd voor een challange
@Menno, mooie logo's door het filmpje gemonteerd!![]()
Leuk om te zien. Die naam van je is nu ook in eens duidelijk!deze Video is van AERIAL GP (Introductie AGP in Europa)
https://www.youtube.com/channel/UCPSLfn7sBOp_73dPlTVixMQ
ze hebben er een weekend Remix van gemaakt
was erg Fun om daar tezijn .. en een eer dat ze me gevraagd hadden
Racing Stick Tutorial.....de nieuwe gates zijn goedgekeurd! Jazzman en danny zullen wat meer vids posten. Het was zeer spectaculair.
Het zijn geen pids daar die waren goed aan motor geluid te horen. De quad heb ik letterlijk vrijdag nog omgebouwd naar 5inch armen. Het is mijn camera die een kleine speling van links naar rechts had. Ik zie voor zover geen tuning problemen bij mij. En er waa een tyrap van een van de regelaar die niet strak genoeg was die soms heel lichtjes de prop raakte.Zeker spectaculair!
In de description onder het filmpje zeg je dat er bij veel throttle wat trillingen te zien zijn (nauwelijks waarneembaar in mijn ogen hoor), maar wat zou jij in dit geval nog aan de PIDs veranderen om dit op te lossen?
Ik gebruik sinds kort ook Luxfloat op mijn miniquad, maar zelfs met 0,50 TPA krijg ik die trillingen bij vol gas er maar niet uit...
Ja was erg gaaf man! DVR beelden zijn echt tof! Van wie had je die opgenomen? Van jouw quad of van iedereen erbij?Supervette Vid Boris, echt tof om te zien... ik wil ook zo'n zwarte doos in mn quad haha.
5045/2300 FTW!
Hier mijn bijdrage van gisteren, ik zit nu nog na te genieten
De gates waren inderdaad prima te zien, en met zo'n repair kitje hopelijk onverwoestbaar.
Ja was erg gaaf man! DVR beelden zijn echt tof! Van wie had je die opgenomen? Van jouw quad of van iedereen erbij?