---Benelux Aerial Race Tournament 2015---

Lijk me een aparte klasse waardig: grotere gates en meer inertia/uitbreken in bochten dus ook een groter circuit nodig.
Ja klopt, ik heb 420mm frame nu. Kan wel meedoen maar met grotere frames is een groot circuit wel mooi.

Volgens mij zijn er ook wel aardig wat met bijv david's tricopter.

dat zin in mijn optiek ook geen mini quads.

alles tot bv blackout 330 size is klein.
alles groter groot.

Supervet filmpje Menno en Danny! Echt wijs gaaf om te zien.
Nu tijd voor een challange :mrgreen:

@Menno, mooie logo's door het filmpje gemonteerd! :)

Supervet filmpje Menno en Danny! Echt wijs gaaf om te zien.
Nu tijd voor een challange :mrgreen:

@Menno, mooie logo's door het filmpje gemonteerd! :)

Het filmpje is van Rolf Venz (Germany) ook een mini Race Pilot
ik heb alleen wat beeldmateriaal gegeven van die dag .. dus alle credits gaan aan hem :)

enja die LOGO's zijn vet :cool:
Rolf Venz is nu een Team-Pilot van MultiRotorParts.com

Excuus! Ik werd misleid door de mooie logo's.. En uiteraard, als hij een team pilot is van MultiRotorParts.com, dan is mijn verwarring enigzins verklaarbaar..

:morning: :lol:

Racing Stick Tutorial.....de nieuwe gates zijn goedgekeurd! Jazzman en danny zullen wat meer vids posten. Het was zeer spectaculair.

Racing Stick Tutorial.....de nieuwe gates zijn goedgekeurd! Jazzman en danny zullen wat meer vids posten. Het was zeer spectaculair.

Zeker spectaculair!
In de description onder het filmpje zeg je dat er bij veel throttle wat trillingen te zien zijn (nauwelijks waarneembaar in mijn ogen hoor), maar wat zou jij in dit geval nog aan de PIDs veranderen om dit op te lossen?
Ik gebruik sinds kort ook Luxfloat op mijn miniquad, maar zelfs met 0,50 TPA krijg ik die trillingen bij vol gas er maar niet uit...

Supervette Vid Boris, echt tof om te zien... ik wil ook zo'n zwarte doos in mn quad haha.

5045/2300 FTW!:D

Hier mijn bijdrage van gisteren, ik zit nu nog na te genieten:rolleyes:
De gates waren inderdaad prima te zien, en met zo'n repair kitje hopelijk onverwoestbaar.

Zeker spectaculair!
In de description onder het filmpje zeg je dat er bij veel throttle wat trillingen te zien zijn (nauwelijks waarneembaar in mijn ogen hoor), maar wat zou jij in dit geval nog aan de PIDs veranderen om dit op te lossen?
Ik gebruik sinds kort ook Luxfloat op mijn miniquad, maar zelfs met 0,50 TPA krijg ik die trillingen bij vol gas er maar niet uit...
Het zijn geen pids daar die waren goed aan motor geluid te horen. De quad heb ik letterlijk vrijdag nog omgebouwd naar 5inch armen. Het is mijn camera die een kleine speling van links naar rechts had. Ik zie voor zover geen tuning problemen bij mij. En er waa een tyrap van een van de regelaar die niet strak genoeg was die soms heel lichtjes de prop raakte.

Supervette Vid Boris, echt tof om te zien... ik wil ook zo'n zwarte doos in mn quad haha.

5045/2300 FTW!:D

Hier mijn bijdrage van gisteren, ik zit nu nog na te genieten:rolleyes:
De gates waren inderdaad prima te zien, en met zo'n repair kitje hopelijk onverwoestbaar.

Ja was erg gaaf man! DVR beelden zijn echt tof! Van wie had je die opgenomen? Van jouw quad of van iedereen erbij?

Back