Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat gaat wel komen. Maar laat iedereen een beetje tijd geven om te oefenen. Zie volop airgate vids voorbij komen.Gave vids van iedereen !.
Alleen is er al een datum bekend ??, zie iedereen flink oefenen maar moet er toch maar is snel van komen "Dé echte race"![]()
Haha....dat is juist leuker ervan om een paar bochten erin mee te nemen.Die air gates vind ik best goed te doen eigenlijk als je een goede aanloop kunt nemen om mooi uit te lijnen (al hielp de sterke wind niet echt mee). Het wordt al een heel ander verhaal als je ook nog moet sturen in een parcours.
Zelf geen film materiaal helaas, bij een crash was de zijkant van de 808 losgetrokken inclusief micro SD. Lastig terugvinden in het hoge gras.
Misschien aluminium buis met wat van dat isolatie schuim (net als bij de cv ketel) er omheen?Een korte update...
Ik krijg nog regelmatig PM's en berichten van mensen of het doorgaat en wanneer enz.
Het lijkt misschien stil, maar op de achtergrond gebeurt er wel veel. Wat nu bijvoorbeeld aan de hand is dat er goede airgates nog worden gezocht. Er wordt dus volop getest met verschillende materialen.
We hebben namelijk ervaren dat op hoge snelheid een gate toch wel makkelijk stuk kan gaan en dan is de hele race weer verpest. Het moet iets zijn waar je full speed tegen knalt en niet kapot gaat.
Een ideale gate is waar je dus full speed tegen knalt waarna het weer vanzelf recht komt door juiste flexibele materialen.
Er zijn al mensen bezig hierme en het ziet er naar uit dat er wat is. Hoop snel op een update.Misschien aluminium buis met wat van dat isolatie schuim (net als bij de cv ketel) er omheen?
Een paar haakjes er aan voor wat scheerlijnen en grondpennen.
Ik weet niet hoe veel je nodig heb en wat het budget is maar ik zou even kunnen kijken bij mij op 't werk hoe veel het kost om wat te maken.
Wow nu pas realiseer ik hoe snel dat wel niet gaat, niet normaal die snelheid!En voor mensen die geen gates hebben om te oefenen.....je kan ook een beetje creatief zijn en een hondentrainings centrum bezoeken en een circuit maken
nee dit was Cobra 2204 2300kv op 4S [emoji1]Wow nu pas realiseer ik hoe snel dat wel niet gaat, niet normaal die snelheid!
Gebruik je hier je gebruikelijke setup (die je in je andere videos had gepost)?
"Wil straks op 5inch racen"
Vanwege het vlieggedrag of is dat een aparte klasse?