---Benelux Aerial Race Tournament 2015---

3 meter breed, 2.5 meter hoog.

Kom, genoeg gepraat... :p Wanneer beginnen we te racen? :D

Die van danny waren 2,5meter breed en 1,5 meter hoog. Vind het wel een geschikte maat eigenlijk.

Denk snel een trial race organiseren om de regels en alles te testen :D

Ik denk niet dat die gates goed zichtbaar zijn? Misschien metalldanny een pm sturen waar je de gates kan halen die hij ook heeft?
Het wit van Danny's gates was inderdaad prima te zien. Ik vraag me af of je met een lichtslang niet iets kan doen.

Hier ziet het er leuk uit, maar dat is bij schemer:

Laatst bewerkt door een moderator:
Het wit van Danny's gates was inderdaad prima te zien. Ik vraag me af of je met een lichtslang niet iets kan doen.

Hier ziet het er leuk uit, maar dat is bij schemer:

worden die niet in parkeer garages gebruikt ;):cool:

zie dit draadje net lijkt me geweldig om ook te komen ziet er echt gaaf uit!! :)
ook ff een vraagje mag ik met dit kleine tricoptertje meedoen?? :
full

(hij is nog niet af dat is wel te zien natuurlijk)
ben nogal nieuw in het racen maar lijkt me wel echt gaaf om te doen Als ik tijd heb kom ik zeker kijken!!

zie dit draadje net lijkt me geweldig om ook te komen ziet er echt gaaf uit!! :)
ook ff een vraagje mag ik met dit kleine tricoptertje meedoen?? :

(hij is nog niet af dat is wel te zien natuurlijk)
ben nogal nieuw in het racen maar lijkt me wel echt gaaf om te doen Als ik tijd heb kom ik zeker kijken!!

Goh, als hij niet te snel is, mag het wel ;-)

Haha, even serieus... Tuurlijk kan je meedoen!
Hoe meer zielen, hoe meer crashes! ;)

Hopelijk tot snel!

Mooie track layout, en zo te zien super georganiseerd!

Een leuke track inderdaad! De gates zouden een andere kleur moeten hebben, maar de rest spreekt me erg aan :D.

Denk dat het geen beginners track is overigens.

Word dit gelivestreamed net zoals een e-sport game? zou vet zijn :D
En dan met echte commentators op de achtergrond en dan telkens switchen van quadcopter in FPV.

Word dit gelivestreamed net zoals een e-sport game? zou vet zijn :D
En dan met echte commentators op de achtergrond en dan telkens switchen van quadcopter in FPV.

Dat zou leuk zijn als het een beetje die kant op zou gaan idd! Je vergeet alleen de pitpoezen, die horen er ook bij vind ik....geeft een leuk contrast tussen al die zweterige nerds hahaha:D:Fade-color:oops:8-O

Wat fun met de nieuwe Cleanflight PID controller. Het regent, dus waar ga je dan heen.

Back