Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Awesome filmpje weer!!!!!Was een SUPER Dag
de Zelf gemaakte 'Oefen' AIR GATES zijn goed gekeurd ..!!
erg sterk bij een Crash en blijven netjes staan ..,
snel op te bouwen en af te breken ..,
Maat AiR Gate (BxH) 260cm x 140cm
Watch in 1080p60FPS
AIR GATES = FUN!! Thanks nogmaals mannen!
Ja ik schrok er zelf ook vanPffff dat gaat hard!
Je hoeft hier geen rolls te maken :d. Enkel tussen de gates vliegen.Super vet, en ik was al blij dat ik vandaag m'n eerste roll heb gemaakt.
Nog veel kilometers maken zie ik al.
Maar het begin is er.
Ik denk niet dat die gates goed zichtbaar zijn? Misschien metalldanny een pm sturen waar je de gates kan halen die hij ook heeft?vandaag ook met crg vast 2 air gates gemaakt het frame is er nu alleen nog wat opvallende dingen eraan maken.
toch wou ik ff snel testen hoe dat is maar is best lastig om er goed door heen te gaan
Zo'n baan met de gates is net zo thrilling als vliegen door de garage eigenlijk :d. Het is moeilijker dan het lijkt eigenlijk. Hoe sneller je gaat des te kleiner de gates lijkenDus weilandraces kunnen wel leuk zijn zo met zulke gates.
Hebben jullie ze met pvc buizen gemaakt en doek?
Ik denk dat ze omvallen als iemand ze raakt en dan is racen ook lastig@BorisB dit is nog alleen het frame komt nog wat opvallends op iets van witte stof, maar als ze niet goed te zien zijn kan ik altijd even pbtje sturen
Vette film Metall, ging er hard aan toe! Die gates zien er top uit, wit ook zo te zien veel beter zichtbaar dan rode doeken.
Weet weer wat doen deze week![]()
Top gevlogen mannen!
Was super om te zien die chases
En de start met 3 was al spectaculair!
Awesome filmpje weer!!!!!
Ben bang dat het nog lang gaat duren voor ik zo kan vliegen. Potverdikkie wat een snelheid en controle heren!
Blijf maar komen met die inspirerende filmpjes!
Als ik die filmpjes zo zie Kan niet wachten om te gaan oefenen
Pffff dat gaat hard!
Super vet, en ik was al blij dat ik vandaag m'n eerste roll heb gemaakt.
Nog veel kilometers maken zie ik al.
Maar het begin is er.
vandaag weer even gevlogen, moet toch me pids nog iets verandere hij vliegt niet zoals ik hem wil.
In Lochem?