P Voogt
Vriend van modelbouwforum.nl
Dankjewel, Dirk. Door die details leer je wel creatief met je pincetten om te gaan.Wederom tot in de details zeer mooi afgewerkt. Knap Peter!
Gr. Peter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dankjewel, Dirk. Door die details leer je wel creatief met je pincetten om te gaan.Wederom tot in de details zeer mooi afgewerkt. Knap Peter!
Dat kan ik alleen maar beamen Peter. Het is tevens een goede oog testDankjewel, Dirk. Door die details leer je wel creatief met je pincetten om te gaan.
Gr. Peter
Hmmmm... waar herken ik dit van..Dat kan ik alleen maar beamen Peter. Het is tevens een goede oog test. Alleen is het slecht voor mijn knieën, daar ik te vaak onder de werktafel moet kruipen om de kleine stukjes te gaan zoeken die uit de pincetten en vingers zijn gesprongen.
![]()
Dankjewel,Tim, Stephan en Erik. Natuurlijk ook alle bezoekers bedankt en voor het geven van de likes gedurende de afgelopen 1,5 jaar van de bouw.Prachtig!!
Dankjewel, Koos.
Dankjewel, Patrick.Het wordt steeds indrukwekkender.
![]()
Dankjewel, Stephan. Met half-modellen is ook heel wat te doen. Ik hou beide helften nog maar even bij elkaar.Als ik het halve model zo boven op de bouwtekeningen zie liggen is het een plaatje op zichzelf. Een diorama dat al klaar is.
Effe googlen. 1938 door een Engelse uitgevonden. Maar het zou ook eerder in 1920 al bestaan. In latere restauraties zou het wel toegepast kunnen zijn.Wat mij eerder zou opvallen, hadden ze in die tijd al tranenplaat, is dat niet nieuwer?