Zeer fraai gezicht Peter. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dankjewel, Clement. Straks een beetje minder zicht als het dek er op zit, maar de opzet is een aantrekkelijk zicht vanaf de zijkant.Zeer fraai gezicht Peter.![]()
Dankjewel Stephan. Ik had ook zoiets van ……. Phoephoe. Het is een kwestie van er voor gaan zitten, niet te veel nadenken en voor je het weet …….. kan je aan de volgende laag beginnen ……..Stapje voor stapje om die te verven......... pfff daar heb je meer voor nodig dan alleen geduld. Ik zou na 5 stuks al iets hebben van: "Ik ga 100 kanonnen op een Victory tuigen." Net zo saai.
Petje af dus voor zoveel moed en geduld.
Dankjewel, Boris. Met een beetje muziek (Pink Floyd) als afleiding kan je lekker ontspannen door blijven gaan.Inderdaad veel repeterend werk, maar de energie die je er in hebt gestoken, is duidelijk terug te zien in het behaalde resultaat.
Erg mooi geworden!!.
Dankjewel voor deze mooie woorden, Marc.toch nog eens wat neerpennen ipv enkel te genieten van je bouwvorderingen.
Kan me enkel aansluiten bij al de lof in de vorige reacties.
bouw hem verder Peter, je bent uitmuntend bezig.
Dankjewel, Hans. Ik doe mijn best .......Prachtige details weer
Pff die vertrekken met tonnetjes zijn klein. Bijzonder om haar zo te zien
Dankjewel, Stephan, Boris en Jan. Maar ook de andere bezoekers.Zeer mooie details, absoluut mooi om te zien !!
Dankjewel, Jinny.Ik vind het mooi...