hij zal niet de eerste zijn......beter voorkomen dan genezen.
@ jiewie alle ricinus is giftig.......
Prima, maar je moet wel heeeeeel erg dronken zijn om die olie aan te zien voor bier!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hij zal niet de eerste zijn......beter voorkomen dan genezen.
@ jiewie alle ricinus is giftig.......
Hips hikkup hips, lekker spul zeg.:rolling:
Overigens wordt het redelijk weer ak weekend, als Daan even achterbanden meeneemt 8 setjes 40sh dan wordt ik helemaal blij.
lekker weer racen met zun allen, yeahhhhh![]()
Hips hikkup hips, lekker spul zeg.:rolling:
Overigens wordt het redelijk weer ak weekend, als Daan even achterbanden meeneemt 8 setjes 40sh dan wordt ik helemaal blij.
lekker weer racen met zun allen, yeahhhhh![]()
Ik heb ook weer ingeschreven voor aankomend weekeind. Er komt nog een Lelystedeling mee om een dagje te racen op de Mach.
Zaterdag middag zijn we ook nog even van de partij om de juiste afstelling te zoeken.
Nu maar hopen dat de weergoden ons goed gezind zijn.
Stel je anders even voor daar, mijn kap is de avatar.
Het kwam de wegligging niet ten goede maar het resultaat is toch wel leuk.
Zo vandaag lekker getraind op de MACH. Het was weer ouwerwets gezellig.De brandstof met wonderolie bijgevoegd was te vet maar nadat Joop even nieuwe lagers in de stockmotor had gezet wilde die toch nog goed lopen.
Maar 30ccm wonderolie in een tornadoblik van 4 liter is iets teveel. volgende keer 20ccm proberen. Het vet droop van de kap af bij het uitlaattuitje.
Deze mooie dag zit in de tas, morgen even afwachten wat voor weer het wordt. zie jullie daar.
30cc op 4 liter? Gek ... lol, das 7,5%!
In de tijd dat wij met Tornado reden (heel lang geleden) 15cc op 5l (3%).
30cc op 4 liter? Gek ... lol, das 7,5%!
In de tijd dat wij met Tornado reden (heel lang geleden) 15cc op 5l (3%).
40 cc is 1% van 4 liter
wat is dan in % 30 cc?
Heb je teveel aan de fles gezeten met 35% Pieter?
Reageer vrolijk verder
Overigens was het bijverschijnsel van die vette brandstof dat ik nu 6min op een tank kon rijden ipv 5min.Heb hem armer moeten zetten.
Logisch, dus per saldo ging er net zoveel smering door je motor heen, ergo, maakt dus niet veel uit.![]()