Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik voel een meetmomentje aankomen op de Baanbrekers...![]()
hoezo dat?
Nee, dat zit meer in de samenstelling van de gloeidraad. Had geloof ik iets met het wel of niet aanwezig te zijn van Iridium, een ontsteking bevorderend stofje. Slecht gloeien betekent eerder een slecht werkende plug. GRP en Novarossi zijn wegens hoge prijzen hier tijdelijk vanaf gestapt....
nou...misschien gaan mensen olie mengen en overtreden ze het soortelijk gewicht. was een grapje...![]()
Meting van niets...Ik denk eerder de olie vervangen met bijvoorbeeld vloeibaar teflon en dan wat meer nitro... ook een grapje (maar het kan)
Bart, bedankt voor de waarschuwing, maar wat nu te doen. tornado maar weggooien en een ander blik kopen? En dan welk blik?? Capricorn??
Heb ooit eens RB buggy gekocht met meer smering maar daar liepen de motoren erg slecht op. Op RB car was het wel goed. Dus het is erg kritisch. Gaat in ieder geval boven mijn pet.
Overigens jouw branstof even testen volgende NK, je gaat wel erg hard maar nu snap ik het![]()
Ze noemen Bart ook wel "Mister Mix" gewoon omdat het kan?Gewoon lekker blijven rijden met Tornado, bij mij zit de brandstof ook in een Tornadoblik, helemaal prima. En tja ik kan er niks aan doen dat ik met alle additieven en oliën rijd, dat zat er nu eenmaal allemaal bij.
Gewoon voor 10% olie gaan, dan smeert het lekker...:wink:Heb wonderolie gehaald. Er staat ricinus olie op het labeltje.
Nu heeft Tornado 8,6 % dus voor 9% kan ik 0,4 % toevoegen dat is 16ml.
En om 10% te maken zou ik dan 1,4% toe moeten voegen dat zou dan 56ml zijn. bart was is nou verstandig naar 9% te gaan of 10% qua soortelijk gewicht?om niet afgekeurd te raken.
Heb wonderolie gehaald. Er staat ricinus olie op het labeltje.
Nu heeft Tornado 8,6 % dus voor 9% kan ik 0,4 % toevoegen dat is 16ml.
En om 10% te maken zou ik dan 1,4% toe moeten voegen dat zou dan 56ml zijn. bart was is nou verstandig naar 9% te gaan of 10% qua soortelijk gewicht?om niet afgekeurd te raken.
kijk je uit met ricinus olie dat is giftig, in die maten dat je er fix last van kan hebben wat met je spijsvertering te maken heeft.
Overzicht giftige tuinplanten
Ricinus communis dit is de zaad waar de olie uitgeperst word.
Ik denk ook niet dat JW van plan was om het op te gaan drinken..