Laten we er maar over ophouden en besluiten met een weddenschap, waarbij ik een heel krat Duvel ga winnen: als de beschikking van het CEPT afkomt mag de 2,4 GHz ook in België voor radiobesturingen worden gebruikt. Mijn weddenschap: tegen die tijd is er in deze niets aan de Belgische wet gewijzigd. Trouwens (dit valt buiten de weddenschap), ik betwijfel of er tegen die tijd nog een regering is, die nieuwe wetten kán voorstellen aan het parlement:
Uit het NRC Handelsblad van 22 sept. 2008: Brussel, 22 sept. Het voortbestaan van de Belgische regering van premier Yves Leterme is opnieuw onzeker geworden. De Nieuw-Vlaamse Alliantie (N-VA) zegde gisteren haar steun op aan de federale regering...................................De politieke crisis is nu onoverzichtelijker dan ooit in de voorbije maanden. Afgelopen weekeinde brak ook binnen de Vlaamse regering ruzie uit..
OK Corrien ! Weddenschap aangenomen. Maar om disscussies over de betaling van een krat Duvel te vermijden (100% Nederlander, weet U nog) wordt een aanvullend ministerieel besluit aan de 5de categorie beschouwd als een aanpassing van de wet (wat het "de juri" en "de facto" ook is).

Vlaanderen komt dan onder curatele van Nederlandse UNO troepen. Dit kan vlot verlopen want in de Belgisch-Nederlandse grensstreek is er al een Nederlandse 5de colonne aanwezig. Wallonie komt onder curatele van Franse UNO troepen en de DG onder curatele van Duitse UNO troepen. En dit voor de komende 150 jaar.
Brussel wordt cadeau gedaan aan de EU als een soort "Brussels DC". Dan mag de EU opdraaien voor de astronomische kosten van dit nutteloos gewest.
Laatst bewerkt: