Er vliegen in NL 3 goedgekeurde microdrone md4-1000 quadcopters.
Correct.
1x Skeye
2x Skyvision
Deze hebben allen een officiële typegoedkeuring, BvI en BvL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Er vliegen in NL 3 goedgekeurde microdrone md4-1000 quadcopters.
goedgekeurde microdrone md4-1000 quadcopters.
Ik zag net een advertentie van een tweedehandsje, 18.000 Engelse pond. Er wordt gezegd dat dit minder dan de helft van de nieuwprijs is..........
Groet,
Ad Bakker
Ik zag net een advertentie van een tweedehandsje, 18.000 Engelse pond. Er wordt gezegd dat dit minder dan de helft van de nieuwprijs is..........
Groet,
Ad Bakker
Correct.
1x Skeye
2x Skyvision
Deze hebben allen een officiële typegoedkeuring, BvI en BvL
Goedemorgen wat een geld
En daar komt je praktijk proef bij eurousc gewoon nog bij.
De multi mag dan wel gecertificeerd zijn maar je moet ook je bedrijf nog certificeren
Ben zelf ook van zin om de opleiding binnenkort te volgen bij EuroUSC of NLR.
Nu heb ik volgens mij in het informatiebulletin van de ILT gelezen, dat je buitenom een waarnemer, als je een camera o.i.d wilt bedienen, zelf een 3e persoon erbij moet hebben die dit bedient...
Heeft er al iemand ervaring mee hoe nauw dit luistert in de praktijk?
Gr,
John
'Bovendien moesten we een pilotenopleiding van 5.000 euro volgen bij een Brits bedrijf en mocht je alleen vliegen met een drone van een gecertificeerd bedrijf.’
Citaat uit het artikel:
Onzin!
De opleiding komt op 1200 Engelse Pond.
Verder mag er op basis van een projectontheffing gevlogen worden met een zelfbouw UAV. Wel moet deze op termijn een bewijs van luchtwaardigheid krijgen (kosten 1900 UK Pond) en dien je een manual te schrijven die door ILenT geaccepteerd dient te worden (kosten 550 UK Pond).
Citaat uit het artikel:
Onzin!
De opleiding komt op 1200 Engelse Pond.
Verder mag er op basis van een projectontheffing gevlogen worden met een zelfbouw UAV. Wel moet deze op termijn een bewijs van luchtwaardigheid krijgen (kosten 1900 UK Pond) en dien je een manual te schrijven die door ILenT geaccepteerd dient te worden (kosten 550 UK Pond).
Dat is dus 4400 euro, tel daar je uurtjes bij op, dan vind ik 5000 nog niet eens zo gek geschat.
Tasz heeft gelijk. Je gaat echt in de richting van 5000 euro.
De manual, die door il en t geaccepteerd dient te worden, hoef je niet te laten controleren door welk ander bedrijf. Met een aanbeveling van eurousc gaat het wel makkelijker, maar wettelijk hoeft het niet. Daarmee bespaar je ook weer kosten.
Zo schiet mij nu maar af![]()