E-REVO topic

Edit: Westcost, ik zie dat je zonder die wing rijdt. Misschien moet ik dat ook maar es doen, scheelt weer een heleboel onderdelen bestellen... :P

Wingmount heb ik eraf gezaagd speciaal voor deze body en bumpers.
Anders pastte het net niet, en wil niks van de kap inzagen
Als ik de stock body er weer opzet doe ik ook weer een nieuwe wingmount erop.
 
Qua techniek wat complex; zoals een 3.3 die niet wil starten? ;)

Ik vind dat Nard het wel goed zei; het is natuurlijk ook persoonlijke smaak.
Ik had eerst een merv en sindsdien wil ik stiekem nog eens een echte e-revo. Gewoon omdat ik het een tof ding vind. Hoe goed het apparaat dan is in vergelijking met andere autootjes zal mij aan m'n reet roesten.

Ik heb gisteren een e-revo eindelijk eens live in actie mogen zien... ik kon het niet echt van hem winnen met m'n stock Slash 4x4 op NiMh, hehe.
Maar nu weet ik het zeker: Ooit zal ik een e-revo hebben!

Nou, sla je slag.. Ik heb de mijne te koop staan ! ;-) (Te koop topic, zal niet meer spammen)
 
Whahahaha als je dat filmpje van pirelly bekijkt met die savage en de mugen whahahaha hij kon zelfs nog een bakkie thee drinken lol
En zijn mugen was sneller dan de revo jammer dat daar geen filmpjes van zijn Had graag het verschil gezien. Want toen ik bij raco was reed ik nog met de standaard grote talon banden en geen swaybar. Toen duurde het drie rondes totdat tie mij inhaalde(ervaren rijder). Beweer niet dat de Erevo beter is maar het ligt aan meerdere factoren of een auto beter is dan de andere. Als iedereen toch zo zeker is dat de Erevo geen goede racer is waarom laten ze m dan niet gewoon meedoen met Truggy races??
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waar heb je een foto dan van je revo westcoast?!

hierbij een verse foto van gisteren, eindelijk weer eens gereden.
IMG_2882.jpg
 
Als iedereen toch zo zeker is dat de Erevo geen goede racer is waarom laten ze m dan niet gewoon meedoen met Truggy races??
De E-revo mag dit jaar gewoon aan de start verschijnen van de No-Nitro. Maar het blijkt dat de hard-core revo rijders, ook hard-core bashers zijn. Geen wedstrijd rijders.
 
En zijn mugen was sneller dan de revo jammer dat daar geen filmpjes van zijn Had graag het verschil gezien.
Klopt. Ik was met de mugen bij de allereerste dag rijden in purmerend al gelijk een seconde per rondje sneller dan de snelste tijd die ik ooit met de revo daar had gereden. Maar de revo is zeker niet langzaam hoor. Ook daarmee kun je "wedstrijden" winnen, als je maar geen fouten maakt.
Je kunt nog zo snelle rondjes rijden, maar eenmaal op z'n dak verlies je zoveel tijd dat je dat niet zo snel weer goed maakt.
 
Klopt. Ik was met de mugen bij de allereerste dag rijden in purmerend al gelijk een seconde per rondje sneller dan de snelste tijd die ik ooit met de revo daar had gereden. Maar de revo is zeker niet langzaam hoor. Ook daarmee kun je "wedstrijden" winnen, als je maar geen fouten maakt.
Je kunt nog zo snelle rondjes rijden, maar eenmaal op z'n dak verlies je zoveel tijd dat je dat niet zo snel weer goed maakt.



Hoe zit het met omslaan bij de mugen?? Als ik mijn revo laag afstel krijg ik gewoon niet om maar dan kun je geen jump nemen het balans tussen de toe spoor en camber enzo is moeilijk af te stellen vind ik. Bij raco adviseerde ze de achterbanden wat meer camber geven en naar binnen toe en de voor banden naar buiten. Dat was al een groot verschil all stock was tie nerveus uit de bocht n bij het uit accelereren ook. Nou niet meer. Op wat voor prijs zit jou mugen nou compleet??
 
De mugen heb ik zelf nog nooit zien omslaan. Die ligt erg strak in de bochten. Bij de e-revo was het al een stuk beter na montage van de sway bars en het goed afstellen van de hoogte en shocks.

Totaalprijs is lastig, aangezien ik de mugen gebruikt heb gekocht voor 285 euro. Daar komt dan nog de motor + esc (nieuw, 200 euro ebay), servo (nieuw, 70 euro ebay) en conversie set (100 euro) bij.

Nieuw kost het chassis echter al gauw zo'n 500 euro. Dan wordt het een stuk duurder.
 
nou dat vind ik best een mooie prijs hoor. Maar zoals al eerder vermeld. Heb je een snelle auto die een paar keer omvalt, of een auto die stuk langzamer is maar die valt niet om dan is de grootste kans dat de langzaamste auto toch zal gaan winnen.
 
Gefeliciteerd met je aanschaf, plezier zul je er zeker mee hebben :yes:

Bashen kan overigens ook goed met een revo, zo ben ik afgelopen weekend op diverse plaatsen geweest, waaronder een skatebaan.
Verschillende keren uit een halfpipe gesprongen zonder enige schade na afloop.

Gr. Remie
 
Back
Top