R
Rcronnie
Guest
Ik kom net terug van Bashen wat een geweldige auto man. Ik heb m lager gemaakt en de banden wat schuiner. Zelfs op asfalt geen body Rolls
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
check de advertentie van RBS, voor 300 euro heb je een schitterende roller met conversie
Ik kom net terug van Bashen wat een geweldige auto man. Ik heb m lager gemaakt en de banden wat schuiner. Zelfs op asfalt geen body Rolls
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
Als je pinion los schiet ligt het bijna altijd aan de setscrew. Ik heb eerlijk nog nooit mijn pinion met locktite vastgezet. Zodra de pinion loskomt, moet je er een nieuwe setscrew indraaien. En inderdaad, die robinsons hebben een lekker grote setscrew
Ik al 6x en Verderf ook 4x ofzo, en we doen toch eigenlijk niks bijzonders. Ja een bloedsnelle revo rijden maar verder...![]()
Nou, sla je slag.. Ik heb de mijne te koop staan ! ;-) (Te koop topic, zal niet meer spammen)
Ik heb nu mijn e-revo en een spektrum dx2.0 met een spektrum sr3000. Nu moeten er dus een Fan in mijn ontvanger moet dat in AUX of in BAT/TEL. Maar nu is het dus niet mogelijk om de 2de servo de laten draaien op mijn DX2.0. Moet ik nu gewoon zo'n splitter kopen? die van 2 kabels 1tje maakt?
Ik heb nu mijn e-revo en een spektrum dx2.0 met een spektrum sr3000. Nu moeten er dus een Fan in mijn ontvanger moet dat in AUX of in BAT/TEL. Maar nu is het dus niet mogelijk om de 2de servo de laten draaien op mijn DX2.0. Moet ik nu gewoon zo'n splitter kopen? die van 2 kabels 1tje maakt?
Wat rij jij eigenlijk op asfalt? Welke banden?
fan kan in beide volgens mij.
Ik had em in aux volgens mij
Ik rij OFFROAD 6s harakiri's medium en On road phaltlines