Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
(ow jee , nu komt darkfire weer zeuren dat we nutteloos posten )
Je brengt mij in de war, met je posts.damn, ik wou dat net zeggen.
voor alle duidelijkheid: ik best geloof over de 89, ik maakte een grapje over dat gedoe met die Iphone (Iphone 4 trouwens?) en hij snapte ook dat dat een grap was.
toen kwam ik aan met de 120KM, dat was iets los en had niks te maken met de 89km. ik wou gewoon zeggen dat ik de 120 heb gehaald door hem in de auto te leggen.
ik had het net zo goed later in de toekomst kunnen zeggen als het onderwerp wat anders zoals lipo's of banden of een kip.
dan begrepen jullie het wel.
maar het was echt niet de bedoeling dat jullie dachten dat ik het niet zo geloven.
snapppie?
Ga me hier even niet in mengen dus even iets anders..
Pas had ik dit gepost:
"Proline Roadrage 2.8" (30 Series) banden
Traxxas All-Star 2.8" (black chrome) wielen (zelfde velgen als standaard zijn stuk goedkoper)"
Met de vraag of deze geschikt voor elkaar waren, blijkt niet zo te zijn heb net antwoord van PK.
Er zijn blijven eigenlijk weinig opties over dus...
Eigenlijk aleen de volgende :
Anacondas op All stars (kant en klaar van traxxas)
De Stampede (Talons op All stars) zouden vooral voor de voorkant te zwaar zijn.
Iemand hier iets over te zeggen?
MVG
Ja, d8 al wss verkeerde filmpje;
maar ik snap t nog niet; de enige manier- volgens mij - om de shock te verlagen is door dan een "stopper" in de shockbody te zetten, zodat de shockshaft niet verder eruit kan...toch?
Bedoel je met shockshaft en piston hetzelfde? Vind een piston niet terug in de manual, alleen pistonheadset...en piston betekent zuiger, toch?
En wth staat CoG voor?![]()
ow info van traxxas zelf , dus laat je cavia's maar zien dat ze kunnen fietsen
VXL-3s WATERPROOF ESC SPECIFICATIONS
Input Voltage: NiCad/NiMH 4-9 Cells (4.8 to 10.8 Volts DC);
LiPo 2-3 Cells (7.4 to 11.1 Volts DC)
Case Size: 39mmW x 55mmD x 33mmH
Weight: 90 grams
Motor Limit (Brushed/Brushless): No motor limit
On Resistance Forward: 0.00075 Ohms
On Resistance Reverse: 0.00075 Ohms
Peak Current - Forward: 320A
Peak Current - Reverse: 320A
Braking Current: 320A
Continuous Current: 200A
BEC Voltage: 6.0 V
BEC Current: 2.5A (with 6-cell NiMH)
Power Wire: 12-Gauge Maxx® Cable
Input Harness Wire: 26 Gauge / 100mm
Transistor Type: MOSFET
Low Voltage Detection: 2-Stage indicators, switcha
De Lipo levert wat de ESC vraagt , dus de VXL kan maximaal 320A vragen van de Lipo en dat kan hij dus leveren, de Lipo is niet te zwaar voor de ESC.
Een goede combie zo...![]()
Ik heb m'n Rustler zo niet bij de hand en wil wat accu's bestellen dus misschien kunnen jullie me helpen. Qua afmeting gaat de onderstaande LiPo wel passen maar in hoeverre gaat het problemen geven dat die kabel in het midden aan de voorkant uit de LiPo komt?
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 5200mAh 2S 30C Hard-Case Car Lipo Pack (DE Warehouse)
Ik ben op zoek naar een 2S en 3S lipo en dan is hardcase waarschijnlijk het mooiste (en > 20c waarschijnlijk wel aan te raden).
Zelf ben ik toch gegaan voor batterijen met de connectoren aan de bovenkant.
3 x deze gekocht:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 5000mAh 2S1P 20C hardcase pack (DE Warehouse)
20 C is genoeg, 100A current terwijl de VXL-3s niet eens zoveel vraagt![]()
Zelf ben ik toch gegaan voor batterijen met de connectoren aan de bovenkant.
3 x deze gekocht:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 5000mAh 2S1P 20C hardcase pack (DE Warehouse)
20 C is genoeg, 100A current terwijl de VXL-3s niet eens zoveel vraagt![]()
Ok, dank! Geldt dit ook voor de 3S lipo's, is 20C daar ook voldoende? (met 5000mAh)
No worries, daarvoor zit die uitsparing voor in t batterijcompartiment; Heb deze zelf ook...roost:
Nog even een kanttekening , de VXL vraagt op piek momenten 320A,en constant 200A, weet niet hoe je op de 100A komt, dus met 20C 5000mAH zit je redelijk aan de lage kant , dat betekend dat de lipo snel warm zal worden en het voltage snel zal zakken , wat gevolg heeft dat de snelheid afneemt en de kans dat de Lipo beschadigd wordt groot is , mede doordat de LVC niet 1 van de sterkste punten is van de VXL.
NU is dit afhankelijk van de rijstijl , maar meer als 200A zal sneller gebeuren dat je denkt .Je zal best met de bovengenoemde Lipo's kunnen rijden, maar let wel goed op de toestand van de lipo en rijgedrag van de auto , dit om evt schade aan de Lipo te beperken.....
Beter is om hoger te gaan zitten met de Burst , dus 35/ 40C of hoger .
Ik denk dat je toch een te lage Burst heb gekozen , en even goed de specs lezen van de ESC
specs traxxas :
VXL-3s WATERPROOF ESC SPECIFICATIONS
Input Voltage: NiCad/NiMH 4-9 Cells (4.8 to 10.8 Volts DC);
LiPo 2-3 Cells (7.4 to 11.1 Volts DC)
Case Size: 39mmW x 55mmD x 33mmH
Weight: 90 grams
Motor Limit (Brushed/Brushless): No motor limit
On Resistance Forward: 0.00075 Ohms
On Resistance Reverse: 0.00075 Ohms
Peak Current - Forward: 320A
Peak Current - Reverse: 320A
Braking Current: 320A
Continuous Current: 200A
BEC Voltage: 6.0 V
BEC Current: 2.5A (with 6-cell NiMH)
Power Wire: 12-Gauge Maxx® Cable
Input Harness Wire: 26 Gauge / 100mm
Transistor Type: MOSFET
De Lipo levert wat de ESC vraagt , dus de VXL kan maximaal 320A vragen van de Lipo en dat kan hij dus leveren, de Lipo is niet te zwaar voor de ESC.
Een goede combie zo...![]()