zijn hier ook Belgische Piloten?

hehe, ge kunt bijna evengoed op een pattatenveld gaan vliegen dan :lol:

nah, voor de meeste shocky-achtige dingen hebt ge niet echt een piste
nodig eh, en voor heli's ook niet.

Maar euh, eerlijk gezegd, ik zou toch eens duidelijkheid vragen aan
de bevoegde instanties hoe het zit met dat terrein ze...
In welke mate dat exclusief voorbehouden is aan de club? :?

omfg, het ziet er idd echt erg uit!!!
ga meteen es bellen naar kurt.
we zullen wat eerder mogen vragen aan de burgemester voor het plein onder handen te nemen en een schade vergoeding vragen aan feest in het park
(dit is juist hetzelfde als dat er iemand jouw tuin stuk rijdt, maar nu is hij gehuurd en van kurt, maar dit is even erg)
ik eis een schadevergoeding! :P

groeten

ok, zojuist es me onze goede kurt gebeld, en ik moest het volgende zeggen:
hij is onder de hoogte van de schaade van het terrein, de schade is dus veroorzaakt door een !graafmachine!
hij zei me ook dat hij de eigenaar van het stuk grond gaat contacteren en zeggen, dat als hij dit plein huurt, het picobello moet liggen, dus aangevoerde grond en gezaaid gras, er zijn plekken waar men op kan landen, maar dat is natuurlijk aan de buitenkanten van de piste.

jammer dat feest in het park roet in ons eten heeft gegooid, maar ja meteen vliegen zal nog geen sprake van zijn want we wachten nog volop op de vlarem2 toestemming :)

ik hoop dat dit geen problemen voor jullie levert.

met vriendelijke groeten, sam

zojuist even zelf de schade gaan bekijken, en ik weet bij god niet wat ze daar allemaal hebben zitten uitsteken, hebben ze daar soms met monstertrucks zitten rijden!!!!!?????
ik denk dat het het beste zal zijn als we alles omploegen en fijnhakken, en vers gras strooien, want nu zijn er oàveral diepe tractor sporen enzo, overal liggen er stukken van planken en het ERGSTE van al, ligt er nog een hele vrachtwagenlading schors midden in ons plein, hoe we dat gaan wegkrijgen weet ik niet hoor, maar ik zou allesinds klacht indienen bij de gemeente en de dader contacteren, dat hij die schors en stukken planken mag weghalen en het plein in orde leggen ;)

ik ben echt betreurt dat dit nu juist moet gebeuren juist voor de start :( :cry:

groeten :(

Hoi iedereen

ik ben zelf vandaag ook langsgeweest om de schade aan het terrein vast te leggen met enkele foto's.
ik heb nu reeds een mail gestuurd naar de eigenaars van het terrein en hun hiervan in gebreke gesteld.
Tevens heb ik De Burgemeester in CC gezet.
Nu even afwachten wat het verdere verloop hiervan zal zijn.
Van zodra ik meer nieuws hierover verneem, vernemen jullie het als eerste.

Mvg

Kurt

haha, van aftappen zal geen sprake zijn :P
heb er ook al naar zitten kijken, maar daar gaan we toch niet vliegen, daar achter die bomen kigt een autostrade en daar achter ligt oudenaarde city, dus daar gaan we niet vliegen (ik toch niet :P )
maar aan de anderekant heb je enorme vliegruimte, dus dont worry, be happy :P

greets

en als je niet happy kan zijn, don't worrie to (er bestaan lekkere anti depressiva hiervoor 8)

hoogspanningsmasten staan ver genoeg verwijdert, iedereen die komt vliegen bij ons krijgt begeleiding en training (voor de onervaren piloten) en zeg nou zelf, jij bestuurd toch zelf je vliegtuig de richting uit waar je heen wil gaan .

greetz

Kurt

das ook waar:p en ik ben naar de f3ax in tongeren geweest en daar vliegen ze met 3.5meterkisten op dat veldje, en daar is een spoorbaan bij en hoogspanningskabels zonder bomen ertussen of niets:p

dus ik denk dat dit wel reuze mee valt. greetz en hopelijk tot soon e:p

hehe en voor de stuntmensen onder ons, kan je er wat tussen zitten stunten :P

ga me alvast drijvers bestellen voor men minimag.

greets

******update*****

ik ontving een mail van De Burgemeester van oudenaarde.
hij wist me te melden dat de schade aan het terrein door de stadsdiensten zal aangepakt worden en nieuw grasveld zal gezaaid worden in de maand oktober.
Dit is goed nieuws voor ons omdat ik anders vreesde zelf de her-aanleg te moeten bekostigen en de werken uit te voeren.

Are we being served or what? 8)
greetz

Kurt

nice hoor kurt, er komt eindelijk een einde in zicht, jammer genoeg zal het niet de verwachte datum zijn, maar ja wath the heck :P

groeten, samuel

@ Ron

idd , volgend jaar opnieuw dezelfde heksenkermis.
Via de eigenaar van de grond, heb ik nu vernomen dat een klacht is ingediend tov het stadsbestuur van oudenaarde om deze personen in gebreke te stellen.
Volgend jaar ijveren wij ervoor dit niet meer te laten gebeuren en ons terrein hiervoor niet meer beschikbaar te plaatsen.
Alles is nu in onderzoek en ons is beloofd dit tegen Oktober in orde te brengen.
Van zodra ik meer nieuws heb, vernemen jullie het uiteraard via hier.
Mijn standpunt hierin is simpel......
wij huren dit terrein voor een prijs die niet toelaat ieder jaar opnieuw ons terrein bloot te geven aan deze schade.

Dit is mijn standpunt 8) !

Vr groeten

kurt
"Silent Flyers oudenaarde"

ok nice kurt, mss volgend jaar dranghekkens rond ons plein zetten?

groeten, sam

Back