zijn hier ook Belgische Piloten?

dus u wilt bedoelen dat u niet naar de meeting van 12 augustus komt? :P

groeten

Hey iedereen. Ik ben van Grimbergen en ben een beginner die de hobby weer wil opnemen.
Ik heb vroeger al eens electro gevlogen met een simpel modelleke zonder rolroeren. Dit was een \"Wingo\". Vloog uitermate kalm en was makkelijk te besturen, maar had als beginnersmodel natuurlijk echt wel zijn beperkingen. (Een looping kon je uit duikvlucht nog wel forceren). Dat is ondertss al een paar jaar geleden dat ik er nog mee gevlogen heb en ik zou nu eens met iets anders willen vliegen. Wat juist weet ik nog ni, iets in de aard van de Minimagister bv.
Ik heb nog ne Multiplex 3010 zender liggen, zou die ok zijn om te gebruiken? Had die ooit eens 2de hands gekocht, maar heb hem nooit gebruikt.

En zijn er clubs in de buurt waar ze met electro vliegen en waar je op geen jarenlange wachtlijst staat om er binnen te geraken?

Bedankt

ja wij zijn nieuw, maar voor grimbergen vrij ver, de winkel in grimbergen, tam modelbouw heeft dacht ik wel een club, en voor de minimagister moet je maar eens komen kijken bij ons, ik heb zo een staan.

grts

Dat is snel :o

Misschien dat ik 10 september daar eens ga zien in Mellery. Leuk om te ontdekken wat er mogelijk is met electro, want veel weet ik er eigenlijk nog niet van. In de shows die ik gezien heb, waren het bijna altijd vliegtuigkes met brandstof.

En van Tam dacht ik dat ze gelinkt waren aan Broken Wings, maar ik ben er niet zeker van. Ik zal het daar eens navragen. Bij Broken Wings was er vroeger altijd een serieuze wachtlijst en ik vrees dat het niet veranderd is.

Thanks voor de info

de meeting is dus gewijzigd.
de bowling hebben we afgelast wegens velen die er niet echt zin in hadden om op een meeting te bowlen :P
de meeting zal dus als volgt zijn: om 14.00 uur spreken we af aan de donkvijver, daar gaan we gaan kijken naar ons toekomstig pleintje, daarna gaan we een terrasje gaan doen in de surfclub of ergens op de prachtige markt van oudenaarde.

ik ben nu op reis, dus voor vragen moet je bij kurt zijn.

mvgr. kurt en sam

ja dat zou wel leuk zijn, maar we willen met al het papierwerk in orde zijn, vliegen zal pas mogelijk zijn als de vlarem 2 binnen is, dat zal hopelijk rond midden aug tot begin september

grts

crazykuki zei:
ik wou gewoon even weten of in dit populair forum ook geregeld Belgische piloten een kijkje komen nemen.
ik ben van plan binnenkort een nieuwe vliegclub op te starten en wou gewoon even polsen of er onder de Belgische bezoekers ook geintereseerde personen zouden zijn,
graag een seintje.

Vermeld eveneens met wat voor type toestel je vliegt, motor,zender....

ik kijk er naar uit kennis met jullie te maken :P
zijn dat niet van die piloten met een heeele brede landingsbaan? :lol:

crazykuki zei:
sla me nou murw :Fade-color maar ik snap niet je grap met die landingsbaan?.
Kan je dat even toelichten aub? :banana:

greetz

Kurt

ik ga niet slaan.. hehe maar ok. die baan is heeel breed maar ook heeeel kort....

:pim: ********update******* :pim:

eindelijk na lang wachten nog eens goed nieuws.

Na lang overleg tussen mij en de eigenaars van het Donkmeer oudenaarde (locactie nieuw vliegterrein) is vandaag positief advies gegeven inzake het akkoord om de terreinen met een contract van onbepaalde duur te kunnen huren.
aangezien ik zonder toestemming van de provincie geen verdere kant opkon om mijn Vlarem 2 vergunning in orde te krijgen is er nu eindelijk licht aan de andere zijde van de tunnel.
Morgen ga ik langs bij het gemeentebestuur om de laatste formaliteiten in te dienen te ondertekenen en dan is het gewoon wachten.
Ik denk +/- een kleine 2 maand en dan is alles... maar dan ook alles rond :lol:

Hierbij wens ik nogmaals iedereen te danken voor het steunen, geloven en wachten tot onze nieuwe vliegclub een feit wordt.

Mag ik dan ook nogmaals vragen aan iedereen die aanstaande Zaterdag 12 Augustus langs komt op de eerste officiële meeting ofwel mij ofwel Samuel Speltdoorn hiervan op de hoogte te brengen.

Jullie kunnen mij steeds een mailtje sturen op crazykuki@msn.com
Zoals reeds eerder gezegd dumpen we het bezoek aan de bowling en gaan we gezellig na het bezoeken van de vliegterreinen achteraf een glaasje drinken.

Tot binnenkort en een heel prettige avond toegewenst.

Kurt 8)

*******update********

vandaag met de goedkeuring van het terrein de laatste papieren voor Vlarem 2 ingediend bij milieu en ruimtelijke ordening.
Ze hebben me beloofd tegen de derde week van Spetember de toelatring te geven om het vliegterrein te kunnen openen.

we zijn er bijna mijn vrienden !!!

straks zijn we "airborne" :banana:

ik vervoeg de ranken al te graag zodra mijn eerste vliegtuig geleverd is.
heb een robbe bandit besteld en die heb ik binne 2 a 3 weken...

mvg

Dj BRX aka Brecht

jeeej guys back from america!!
wat is het sober daar op het vlak modelbouw :P
meeting komt dichter en dichter bij :lol:
hup hup nog 5 dagen :D

groeten

:idea: *****LAST CALL***** :idea:

Gelieve dringend aan Samuel of mij te laten weten wie er aanstaande Zondag komt naar onze eerste meet & greet.
dat het "Fun" wordt moet ik jullie alvast niet meer vertellen, niet? :lol:

vr groeten

Kurt 8)

ok allen nog 4 dagen en het is zover.

nog even voor de duidelijkheid, we spreken af op de minderbroederstraat, waar de donkvijver vlak naast ligt
even linkje van oudenaarde: http://www.viamichelin.com/viamiche...trLocation=Oudenaarde&strCountry=eur&google=1 even inzomen tot het "blauwe water" groot op je scherm staat, daar schuin links onder is de minderbroeder straat.

afspraak om 14.00uur!
we maken ons duidelijk met een vlag, welja :P iets dat er op trekt :P

greets

hey mannen, ik en kurt moeten jullie jammer, ten zeerste meedelen, dat de meeting afgelast zal moeten worden, hierbij mijn excuses voor degenen die van plan waren om te komen, de meeting is afgelast wegens vele mensen die afgehaakt waren, we waren in het begin rond de 30 en nu rond de 3 a 4 personen :(

maar om het goed te maken hebben kurt en ik wat overlegd (opgelet het staat nog niet vast! :wink: ) om rond de 3de week van september, dan zal het hopelijk zoals vorig jaar schitterend weer zijn, een fly-meeting, tevens een fly-in te organiseren van ! 2 ! dagen :D
ik hoop dat dit het goedmaakt voor jullie, en dat het geen problemen geeft aan jullie doordat we deze meeting afgelast hebben
sorry sorry sorry sorry :P

greets, kurt en sam :pim:

Back