zijn hier ook Belgische Piloten?

eila eila prutsen minder??:p

kan ook gezecht worden dat ze zich niet graag vuil maken of niet graag hun toestelleke opblinken e!!:p
dus prutsen is het niet echt! en zeker niet als ge da prutsen graag doet:p

en meestal hebben die 2batterijkes mee om zn beurt opladen en wat wachten terwijl wij landen tanken en trug weg zijn he!!

maar akkoord tis makkelijker en stiller, maar toch hoor en zie ik liever een brandstof maar ik vlieg ook elektro dus ze mogen er alletwee zijn voor mij!!:p

greetzzz

@craazykuki: ik stuur nooit emails kan dat niet eens via msn zit er meestal op als ik op pc zit.
heurne... tis te zien of men ma me wil voeren ofwel kom jij es bij mij, is hooguit 10 min. rijden.
whaaa wat voel ik me goed nu ik besef dat ik niet de enige modelvlieger ben in regio oudenaarde/zottegem :D

greets

@samuel

Ik wil je gerust wel eens komen halen om samen te gaan vliegen.
Als je de volgende keer op internet zit kan je tyoch makkelijk via msn een mail sturen?

Ja kan me toevoegen aan je contactpersonen met
crazykuki@msn.com

ik hoor je nog wel.

Dit geldt ook voor alle anderen, neem gerust contract met me op of stuur een mail, jullie kiezen maar.
Dan spreken we allen binnenkort eens af en maken we er een onvergetelijke middag van :lol:

u kan gerust ook naar hier komen dan vliegen we hier, zijn ook mooie velden hier.

greets

ik heb sinds kort ook dit forum ontdekt :P

ik ben van brugge, ik vlieg met allerlei modellen,
momenteel is mijn beste outdoor model een diabolotin mini met een hacker motor 8)

momenteel heb ik een diablo 3d voor indoor (van www.3dbatix.com)
en een shockflyer, maar ik heb vandaag nog wat modellen gaan bestellen :D

Dag Carlito,

ik heet je van harte welkom in de wondere wereld van rc flying.
ik moet toegeven dat ik je Diablo enorm bewonder, prachtige machine :)

Me ook even voorstellen...

Op en top belg, Ben van Geraardsbergen.
Vlieg sinds een 5-tal maand.

micro-heli: walkera dragonfly 4 en GWS dragonfly
vliegtuig: GWS e-starter

Ben niet in een club maar vlieg zondags vrij regelmatig in zaal Faluintje in Moorsel. (niet met de e-starter natuurlijk :D )

feest;

vandaag ultimate gaan kopen van protech, een funtastic3D en
... een butterfly :p

@crazykuki:
klein vraagje: Waar haal jij je stukken/vliegtuigen/materiaal?...
Zoals nu..; u extra 300... heb je die online besteld?

en inderdaad... GWS heli vliegt prima... stukken beter dan de walkera dragonfly04. Vlieg nog niet brushless... heb mijn handen tot nu toe al vol genoeg zoals hij origineel staat!

Hier nog een rasechte Belg, ben wel van wat verder, namelijk van Aarschot. Ik ga volgende week de inschrijving afhandelen bij dakota vliegclub in tremelo. Moest er iemand willen, kan die ook altijd mij contacteren om een babbel of een vluchtje te slaan !!!

Momenteel in men bezit:
- GWS dragonfly (standaard motor, HH gyro, vliegend)
- Walkera 36 (brushless, HH gyro, vliegend)
- Pico Tiger Moth (brushed 350 motor, vliegend)
- IMA Holdiday 280 (brushless, nog testvlucht nodig)
- Colibri (laser moedels) (naft, ontvanger ligt klaar, dan vliegend)

@ GFT

ik heb hem besteld bij www.home-Flyer.be, je kan ook op de site van Bmi terecht voor een lijst met dealers.
Met verzendkosten bij heb ik rond de 100 Euro betaald(taxipost)

@3art
verwen je ons even lekker met wat foto's on line te plaatsen van je nieuwe machines? laat ons even meegenieten.

@Lainke
ik heet je van harte welkom man, blij je te ontwmoeten (virtueel dan :P )

Ik stel voor om binnen enkele weken eens met zijn allen af te spreken en er eens een private fly in van te maken dan :D

:!: *********UPDATE********* :!:

Volgende Maandag heb ik een gesprek met de burgemeester van oudenaarde.
samen gaan we overlopen wat er mogelijk is qua vlieglocaties en ruimtelijke ordening en mileu.
ik hou jullie zeker op de hoogte van het verdere verloop van de oprichting van de gloednieuwe club 8)
en zoals eerder gezegd, dit wordt een electro "only" club voor vliegtuigen, heli's en misschien rc auto's :)

hey Lainke,

dan zijn we bijna buren, ik woon in Houwaart, Tielt-Winge. Ben aangesloten bij de club in Schaffen.
Hele toffe mensen bij dakota, echt een gezellige club.

Hallo,

hier nog een belg!!!

Heb nu ondertussen al 4 electro-vliegers gebouwd maar heb nog géén ervaring met vliegen...

Sjekke0.jpg

Elk weekend zeg ik dat ik ga vliegen maar dan durf ik weeral niet omdat ik er al zoveel tijd heb ingestoken :(

Bouw van de hydro-boat:
http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=29885&highlight=
Bouw J3-piper:
http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=31490&postdays=0&postorder=asc&&start=0
Bouw Planck:
http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=29717&start=300
bouw van de Extra330:
http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=32978&postdays=0&postorder=asc&&start=15

Zou dus graag beginnen vliegen met de J3-Piper maar weet niet hoe te beginnen? Mss kan één van jullie de eerste vlucht maken voor mij en mij bijstaan bij mijn eerste vlucht :wink:

grtz

sjekke

PS: Als iemand niet graag bouwt met depron ben ik steeds bereid om voor jou een vlieger te bouwen! Wat bij anderen enkele uren duurt, duurt bij mij wel enkele dagen :lol:

Back