zijn hier ook Belgische Piloten?

hallo nitrostar,

wel ik bouw wel graag maar het duurd weken eer er wat af is,maar dit komt door deprongebrek! waar haalt gij uw depron ergens?? ik haal ze bij homeflyer als ik eens in die buurt ben!!

greetz

@ Nitro,

ik wil gerust de eerste vlucht voor mijn rekening nemen, na het opstijgen trim ik hem wel voor je krijg jij dan de eerste kans "to give it a go" op veilige hoogte, mocht er iets mis gaan, neem ik de zender over om te corrigeren.
Stuur me een mailtje, we spreken dan eens af :)

@crazykuki: Mijn materiaal komt ook allemaal van bij home-flyer... heel goeie service... maar niet bij de deur natuurlijk... (online bestellen is wel makkelijk)

hmmm club oprichten in Oudenaarde ... => hou me maar op de hoogte!

Das heel vriendelijk crazykuki!!!
Laat je me dan eens weten waar en wanneer je meestal gaat vliegen dan kan ik eens een kijkje komen nemen met mijn modellen :lol:

@eclipse: Ik haal mijn depron bij Albatros te Muizen! Hebben meestal wel grote witte platen van 3 en 6 mm in stock, ook enkele kleuren 6mm maar dan kleinere platen...
Af en toe ga ik ook depron halen bij Tam te Grimbergen waar ze ook wel steeds 3 en 6mm in stock hebben...

grtz

sjekke

Mijn colibri kan de lucht in, ontvanger is geplaatst, nu de motor nog even testen en we kunnen vliegen :lol:

Lainke, ik wens je veel succes met de eerste vlucht :lol:
alhoewel de weersgoden er anders over denken de komende dagen :?

crazykuki zei:
Lainke, ik wens je veel succes met de eerste vlucht :lol:
alhoewel de weersgoden er anders over denken de komende dagen :?

Tja niet enkel de weergoden, nu denk ik dat de carburateur vast zit :cry:
En dit is niet men eerste vlucht, vlieg al een tijdje met elektro vliegtuigen, wel de eerste vlucht voor de colibri bij mij.

tja, ik ben enkel van plan een electro club op te richten, zoals ik reeds eerder zei, in het verleden is er al een nitro club opgedoekt omwille van lawaaihinder.
Ik wil een pure electro oprichten, electro is in mijn opzicht een goed alternatief tegen lawaaihinder zonder daarbij aan prestaties te moeten inboeten :D
Dus om je van antwoord te dienen, neen geen enkele brandstofmotor wordt toegelaten op de club, is een kwestie van keuze.
Mensen dienen zelf uit te maken welke keuze te maken met de daarbijhorende in de omgeving gelegen club's.
Wat nitro clubs betreft is in het verleden rond de streek van Oudenaarde al geoordeeld dat nitro planes en heli's geen kans maken in de club met alle gevolgen vandien.
Ik hou het liever wat stiller met dezelfde fun factor, enkel wel op batterijen.
Maar zoals reeds eerder gestipuleerd, alles hangt af van keuzes, zonder daarbij appelen met peren te vergelijken. :|

Ja ik heb zoals in men eerdere posts al gemeld dat ik zowel elektro als brandstof vlieg, heb een tiger moth en holiday op elektro en de colibri op brandstof. Volgende week moet ik me gaan inschrijven bij dakatos in tremelo, daar zijn wel brandstof toestellen toegelaten.

Elektro vloog ik altijd op een veld hier in de buurt, maar aangezien ik overstap op grotere toestellen is dit wel mijn punt geweest om eens een club gaan op te zoeken. Dus de carburateur van de colibri zit vast...mmm...moet ik nog ff zoeken op het forum hoe dit op te lossen. Komt wel goed...hoop ik :?

Ben van Herzele, heb nog nooit gevlogen en ben op zoek naar een electro trainerke.
Woon "op den buiten" waar ik wel wat zal kunnen oefenen, maar in Heldergem aan de watertoren is een plein van een club (enkel elektro) waar ik me best wel zal laten lid maken.

Beste Darwin,

Als je de eerste stappen wil zetten in rc electro vliegers raad ik je aan de gws slow stick te nemen, deze bouwt heel snel, is supermakkelijk om mee te vliegen en kan serieus wat fouten, crashes weerstaan.+ het feit dat dit teostel enorm vergevingsgezind is.
Ik leerde een vriend ermee vliegen en na amper 2 weken, kan hij perfect opstijgen en landen :)
als je alle kosten, zender-vlieger-motor,electronica.... kortom de volledige setup koopt ben je +/-225 a 275 euro kwijt.
Mocht je willen, kan ik je helpen aan alle materiaal.
sinds kort koop ik ook de producten van gws aan en de web site is in onwtikkeling waar men later on line zal kunnen bestellen.

ik heb deze nacht m'n foame2x ineengestoken van 3d batix 8)

gewerkt tot 4u deze nacht :| :lol:

vandaag invliegen in de zaal :fadein:

Wooohoooow
congratulations, er is niks spannenders dan een nieuw gebouwd teostel voor de eerst maal in te vliegen, hou ons op de hoogte van je eerste ervaringen, wil je :d

Wow zijn hier nog mensen van oudenaarde?
Ik zou ook wel met plezier lid worden dan :-D

ja jong crazykuki morgen is het de grote dag he!
heb je je speech al voorbereid :lol:
ik hoop dat je mag van de burgemeester.
anders wordt het hier maar zaai in de streek :?
ohw effe offtopic: een vriend zen pa die ook vliegt die in brakel woont zegt dat er in ronse niet alleen mc ronse winkel is maar ergens in de buurt van het ziekenhuis er nog een modelbouwwinkel is.
weet iemand hoe deze winkel heet en of ie een site heeft?

greets

crazykuki zei:
Wooohoooow
congratulations, er is niks spannenders dan een nieuw gebouwd teostel voor de eerst maal in te vliegen, hou ons op de hoogte van je eerste ervaringen, wil je :d

motor stond wat te veel omhoog gerich waardoor ik down moest trimmen;
hierdoor ging m'n mesvlucht niet zo goed :lol:

maar geen braak, en rollende cirkel ging ook goed :bday:

Back