Mocht ik ooit aan die Century Radikal gasser beginnen die ik op wishlist heb staan weet ik iig bij wie ik moet zijn voor de motor afstellingen![]()
Zou ik niet te lang mee wachten, 't is een kei van een heli.....

Ik heb zelf de G20
Gr.Tino
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mocht ik ooit aan die Century Radikal gasser beginnen die ik op wishlist heb staan weet ik iig bij wie ik moet zijn voor de motor afstellingen![]()
Erg leerzaam, jonge jonge wat een discussie en wat een moderator. Ik vindt de reacties op het onbeschofte af, mag ik verwachten dat een moderator beter moet weten (voorbeeldfunctie) de kinderachtige alwetende manier van commentaar al dan niet in hoofdletters doet mij toch wel erg twijfelen of de beheerder een juiste keuze gemaakt heeft om zo iemand aan te stellen als moderator. Brutus doe heel veel modelbouwers een plezier en leer eens wat van het verleden op stap anders gewoon op en ben maar niet bang "modelheli Nederland kan gerust door zonder jou commentaar" ik kan ze in ieder geval missen als kiespijn!
Sparky
Bijzonder spijtig om een interessant onderwerp op deze wijze om zeep te zien gaan. Voor mij reden om mij terug te trekken van dit forum en een plek te zoeken waar een discussie wel met respect gevoerd kan worden.
Nota bene een moderator............
Verzoek aan een andere moderator om mijn account en bouwdraadjes te verwijderen van dit forum. Ik ga mijn heil voortaan wel ergens anders zoeken.
En bedankt he!