hoeveel liter rij jij met je blok voor de er een nieuwe zuiger en veer inzet.
10 a 15 liter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hoeveel liter rij jij met je blok voor de er een nieuwe zuiger en veer inzet.
Het is zeker niet 'ik heb gelijk en de anderen niet', maar sommigen (en ik noem geen namen...) zijn gewoon super eigenwijs, en willen niets aannemen van anderen, maar vragen wel van alles....Eh.. Even een dingentje Als nou al 2 mensen het al jaar/jaren gebruiken.
Waarom geloof je het dan niet. 2 mensen die ervaring hebben met bigscale's...
Volgens mij is het gewoon hier op de forum een beetje ''Ik heb gelijk anderen niet'' Mensen doen WD40 op het luchtfilter omdat ze weten dat het werkt.
Het maakt wel degelijk iets uit, maar feitelijk vind ik mijn bijdragen in dit topic al zinloos, omdat mensen toch niets willen aannemen van veruit de meerderheid.Ik weet niet wat goed is...
WD40 lijkt mij eigenlijk wat te dunnetjes om mijn filter mee ''te olien'', maar speciale luchtfilterolie is denk ik niet ontstaan omdat het zogenaamd beter zou zijn dan andere olien.... Ik denk dat er een meneertje is geweest die gewoon centen wilde verdienen en daarom zogenaamde ''speciale'' luchtfilterolie heeft verkocht...
Volgens mij maakt het type olie niet zoveel uit, zolang het maar niet te dik/dun is kan je het prima gebruiken. Misschien ben ik hier allemaal bullshit aan het lullen, ik weet het niet maar tot nu toe heb ik nog geen zand in mijn cilindertje gezien...
10 a 15 liter
WD40 is gewoon NIET bedoeld om een (schuim)luchtfilter mee te behandelen, simpelweg een FEIT! Of je dit nu geloven wilt of niet, dit IS gewoon zo, en waarom dat zo is?
Omdat 99,5% van de serieuze bigscalers hun luchtfilter NIET inspuiten met WD40.
Zijn dan al die mensen 'verkeerd' bezig, en die ene, eigenwijze, persoon op de 'juiste' wijze?
Wel een erg simpele redenatie.......maar om te zeggen dat andere oliën er niet voor gemaakt zijn is te simpel om te zeggen.
hhmmmm. Dit lees ik niet goed denk ik.
Andere oliën zijn er dus wel voor gemaakt??
afterrun olie ook?
Ik heb een poos zijspancross gedaan en héééél wat filters gewassen, inge-olied en vervangen. Heb het dan ook nogal eens per ongeluk aan mijn handen gekregen. Ik ben nog nooit in mijn leven voor welke toepassing dan ook olie tegengekomen die lijkt op filterolie. Het is dikker, kleveriger, zakt niet uit.....ook zit er een middel in wat het dunner maakt om het goed ín het filter aan te kunnen brengen en daarna verdampt. Kun jij me één soort olie noemen die lijkt op "echte" filterolie?De olie is dus helemaal niet zo speciaal, omdat het waarschijnlijk al lang bestond.
Ik heb een poos zijspancross gedaan en héééél wat filters gewassen, inge-olied en vervangen. Heb het dan ook nogal eens per ongeluk aan mijn handen gekregen. Ik ben nog nooit in mijn leven voor welke toepassing dan ook olie tegengekomen die lijkt op filterolie. Het is dikker, kleveriger, zakt niet uit.....kun jij me één soort olie noemen die lijkt op "echte" filterolie?
Dat is tegelijk waarom ik niet snap dat mensen beweren dat bijvoorbeeld WD40 net zo goed zou werken. Voel er gewoon eens aan, dan zul je merken wat een verschil er is.