Henri Kaper
verslagschrijvers
Schaal 1:1,25 ... goeie god! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat motor betreft mee eens verder totaal oneens.Deze bak schreeuwt om een radiaalmotor i.p.v zo'n boxer'tje met vertraging.
Leuk om te zien maar ik blijf en vindt dit gekkewerk omdat het kwa grote eigenlijk niets meer met modelbouw te maken heeft.
Misschien moet deze modelpiloot maar eens z'n brevet gaan halen voor het echte vliegen(of gewoon instappen en met de zender in de hand meevliegen)
Mvgr Hans
Ik vind het niet geweldig, wel erg fascinerend.
De grote vraag (voor mij) is: waarom wil iemand dit?
En waar ik benieuwd naar ben: wat voor man is dit?
En wat vind z'n vrouw/vriendin hiervan?
Bekijk bijlage 596005
Wat voor soort relatie hebben die twee?
Is hij stinkend rijk?
Is ze trots op haar man?
Houdt ze van alle aandacht die hij krijgt op vliegshows?
Etc.etc.
jan.
En als je vrouw problemen heeft met jouw hobby dan ben je niet haar partner maar haar bezit ,tijd voor een andere vrouw dus .
Ik kan altijd wel genieten, van mensen die het hoofd boven het maaiveld uit te steken, door iets te doen wat anderen niet kunnen of durven.
Precies wat Henri zegt… kijk uit met aannames, ik kan uit eigen ervaring hier over mee praten omdat mijn vrouw de hobby ook heel mooi vind, zelf vliegt ze niet maar als we op de club of thuis over vliegtuigen praten dan zegt ze altijd….. ik heb liever dat je een Carf, extreme flight, of Pilot kist koopt dan die schuimtroepKijk uit met aannames over andere mensen!
Is dit ook big scale?
![]()