Wat is nu big scale?

Deze bak schreeuwt om een radiaalmotor i.p.v zo'n boxer'tje met vertraging.
Leuk om te zien maar ik blijf en vindt dit gekkewerk omdat het kwa grote eigenlijk niets meer met modelbouw te maken heeft.
Misschien moet deze modelpiloot maar eens z'n brevet gaan halen voor het echte vliegen(of gewoon instappen en met de zender in de hand meevliegen)

Mvgr Hans

Deze bak schreeuwt om een radiaalmotor i.p.v zo'n boxer'tje met vertraging.
Leuk om te zien maar ik blijf en vindt dit gekkewerk omdat het kwa grote eigenlijk niets meer met modelbouw te maken heeft.
Misschien moet deze modelpiloot maar eens z'n brevet gaan halen voor het echte vliegen(of gewoon instappen en met de zender in de hand meevliegen)

Mvgr Hans
Wat motor betreft mee eens verder totaal oneens.
Toch geweldig dat iemand dit maakt.

Ik vind het niet geweldig, wel erg fascinerend.

De grote vraag (voor mij) is: waarom wil iemand dit?

En waar ik benieuwd naar ben: wat voor man is dit?

En wat vind z'n vrouw/vriendin hiervan?

upload_2024-10-13_7-28-3.png

Wat voor soort relatie hebben die twee?

Is hij stinkend rijk?

Is ze trots op haar man?

Houdt ze van alle aandacht die hij krijgt op vliegshows?

Etc.etc.

jan.

Ik vind het niet geweldig, wel erg fascinerend.

De grote vraag (voor mij) is: waarom wil iemand dit?

En waar ik benieuwd naar ben: wat voor man is dit?

En wat vind z'n vrouw/vriendin hiervan?

Bekijk bijlage 596005

Wat voor soort relatie hebben die twee?

Is hij stinkend rijk?

Is ze trots op haar man?

Houdt ze van alle aandacht die hij krijgt op vliegshows?

Etc.etc.

jan.

De reden kan diverse zijn . Of hij verdiend breed doordat hij er hard voor werkt en kan er lekker breed van genieten .
En dat geldt voor 95 procent van deze mensen .
En dan heb je de overige 4 procent die er hard voor sparen omdat ze het fantastisch vinden . Dan blijft die ene procent over die gewoon wil laten zien dat hij een grotere heeft dan de jouwe .

De wereld is niet zo moeilijk .
En als je vrouw problemen heeft met jouw hobby dan ben je niet haar partner maar haar bezit ,tijd voor een andere vrouw dus .

Als die mensen het nu leuk vinden om een groot schaal model te bouwen of laten bouwen daar is toch niets mis mee?
Als je het doet om andere de ogen uit te steken is het een mindere karakter trek.
Maar en zijn net zoveel mensen die iedere dag wat op hun status zetten om aandacht te vragen, dus we zijn wat dat aangaat allemaal een beetje hetzelfde.

Ik kan altijd wel genieten, van mensen die het hoofd boven het maaiveld uit te steken, door iets te doen wat anderen niet kunnen of durven.

Kijk uit met aannames over andere mensen!
Precies wat Henri zegt… kijk uit met aannames, ik kan uit eigen ervaring hier over mee praten omdat mijn vrouw de hobby ook heel mooi vind, zelf vliegt ze niet maar als we op de club of thuis over vliegtuigen praten dan zegt ze altijd….. ik heb liever dat je een Carf, extreme flight, of Pilot kist koopt dan die schuimtroep
Dit levert precies het soort reacties op als hierboven word geschreven…. Het is voor anderen zoooo makkelijk om zoiets te gaan denken terwijl mijn vrouw gewoon heel simpel redeneert in de zin van: “beter koop je wat goeds dan goedkopere zooi die slecht vliegt”

Voor wie dat denkt: ik voel me niet aangesproken.

Nogmaals: ik heb alleen maar mijn verwondering geuit over wat je ziet.

En me hardop afgevraagd: hoe zou het precies zitten?

Maar blijkbaar gaat dat al te ver . . .

jan.

Back