Wat is jouw laatste RC helikopter gerelateerde aanschaf?

Gefeliciteerd Bert :thumbsup: Binnenkort een feestje dus ;)

Feestje???? Daar heb ik helemaal geen geld voor.... allemaal opgemaakt aan helikopters ;) (geintje)

Maar nee, geen feestje, we hebben straks genoeg aan ons hoofd met zaken die allemaal geregeld moeten worden...

Daarnaast, we zijn al ruim twee jaar getrouwd....

Maar jezus, wat zal ik blij zijn als dat achterlijke gedoe om je vrouw naar NL te halen, allemaal achter de rug is....

Groet, Bert

Kbdd dempers gekocht bij Rigid voor men Atom. Begon beetje speling te krijgen op de bladegrips doordat de huidige dempertjes versleten zijn... ben benieuwd!

Heb me laten wijsmaken dat je plots een geheel andere heli hebt als je dan zo'n extreem harde dempers gaat steken.

Daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Misschien dat je ook de gain van de kop aan moet passen omdat alles wat beter reageerd. Dus de eerste vluchten langzaam opbouwen.

P.S. Ben je er al uit wat waarmee je de lege plek in je garage ga vullen?

Vandaag ook de mini Vbar van pro software voorzien. Morgen een hall sensor bestellen van 0,90 euro en dan kan ik de toerenregeling van de Vbar gebruiken.
Gisteren de hall sensor voorzien van 2 weerstanden en twee stekkers voor de voeding en de puls naar de Vbar. Voor 3,50 euro een mooie rpm sensor die werkt met de Vbar :cool:

full

Nu alleen nog wat vluchten maken om de boel goed af te stellen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Jaaaa mn Master cp is binnen.

Ik schrok even van de doos, stond namelijk devo7 zender op... Ik had met 10 besteld, maar gelukkig zat de 10 er ook in.

Leuk formaat die Cp... Ben heel benieuwd naar de vliegkunsten

hoi Sven .
waar had je hem besteld , en met welke verzend methode en hoelang hebt je er op moeten wachten ?

De mijne is ook onder weg ze staat sinds 9 juli bij de douane op schiphol .
maar dan zonder zender die hebt ik al .

gr Wim

Wim, die van mij is verzonden vanuit hongkong, heeft ook 2 weekjes geduurd hoor.

Soms kan het pakketje zomaar een week op schiphol staan hoor.
Maar 't kan ook zijn dat je track en trace dat nog zegt, maar dat ie al wel onderweg is naar je huis.

Dus nog even geduld hebben.

Wachtend op mn master cp parts.

3x metal gear servo
1x tail tube
1x main frame

...en heb nu de fail safe maar eens ingesteld..

yep dit is ook de oorspronkelijke waar ik mijn zinnen op had gezet. Dus nu ben ik benieuwd als hij volgende week binnenkomt hoe de kwaliteit is en of deze mijn verwachtingen waar maakt.

De Doos van VCTRC stelt niet veel voor en is niet zo ordelijk als align verpakt (lees het zit gewoon in een paar zakken door elkaar in een grote doos) maar heb hoge verwachtingen en zal hem reviewen in het cheapy topic, ook als de kwaliteit kl.t. is:D

Back