Wat is jouw laatste RC helikopter gerelateerde aanschaf?

Volgens mij is die stofzuiger nieuw!

:D :D Die is zo oud dat de stofzuiger zakken al een tijdje niet meer leverbaar zijn.... Moet nu de het meest er op lijkende zakken een beetje verknippen, dan gaat het weer.... (moet dat geld voor die heli's toch ergens vandaan halen, he?)

Groet, Bert

Feli, Bert,

:thumbsup:

dat is echt de moeite waard ,
meerblads kop, ook achter, en brandstof en groter dan 160 cm
een droom voor de koude winter !

zo iets zou ik ook willen

suc6 daarmee, Uwe

Ik neem aan dat er een HC in komt ? :cool:

:p:p:p Zou je denken????:p:p:p

Gaat sowieso nog wel een tijdje duren voordat dit het luchtruim kiest, want ik moet de complete electronica nog bij elkaar scharrelen, en een vijfblads kop plus bladen is ook niet gratis....
En met moeders de vrouw in aantocht, is het budget wat beperkter als voorheen....

100% zeker, dat hij niet met deze paddelkop gaat vliegen, daarvan heb ik er al genoeg gevlogen. Dat voegt niks toe...

Groet, Bert

:p:p:p Zou je denken????:p:p:p

100% zeker, dat hij niet met deze paddelkop gaat vliegen, daarvan heb ik er al genoeg gevlogen. Dat voegt niks toe...

Groet, Bert

Zou ik wel doen :p al is het maar om het mechaniek te testen. 5 bladen zijn duurder dan 2 ;)

Maar... een prachtheli !

Zou ik wel doen :p al is het maar om het mechaniek te testen. 5 bladen zijn duurder dan 2 ;)

Maar... een prachtheli !

:D :D :D ik kan een mechaniek testen zonder te vliegen of de heli in gevaar te brengen hoor ;) Heb ik met alle meerblads tot nog toe gedaan, ook toen ik nog rigid moest leren vliegen....

Het is ook tamelijk nutteloos om "een mechaniek te testen" en dan om te bouwen naar meerblads: het mechaniek moet weer half uit elkaar om de rotoras te wisselen, en zo nog wat kleinigheidjes (bij deze heli moet bijvoorbeeld om de romp te openen eerst de rotorkop van de mast af), waardoor je zojuist geteste mechaniek toch weer "ongetest" is.....

Nee, de kop gaat gewoon in zijn geheel naar het onderdelenmagazijn van de vliegschool (we hadden nog niet een reserve-kop), de bladen gaan in de verkoop (ik heb niks aan deze bladen) en de heli gaat in een stofdichte verpakking op zolder tot er budget is om hem uit te rusten.

het is inderdaad een heel mooie machine, en dat voor 200 Euro, nageltjenieuw.... ;)

Groet, Bert

Bert, geloof me, als er een kindje op komst is moet je sparen.
Luiers zijn schofterig duur en dan heb ik het nog niet eens over de kinderkamer.

Ik wil je helpen door de heli van je over te nemen voor hetzelfde bedrag.
Koop daar luiers voor, want die ga je meer nodig hebben dan brandstof.

De helpende hand.

Whahaha :D :D :D

Er is geen kind op komst....
Er is een echtgenote op komst....

Geen luiers, geen babyvoeding, maar een inburgeringscursus en warme kleren zijn óók duur.... :p

Maar bedankt voor het aanbod.... ;)

Groet, Bert

Jaaaa mn Master cp is binnen.

Ik schrok even van de doos, stond namelijk devo7 zender op... Ik had met 10 besteld, maar gelukkig zat de 10 er ook in.

Leuk formaat die Cp... Ben heel benieuwd naar de vliegkunsten

Jaaaa mn Master cp is binnen.

Ik schrok even van de doos, stond namelijk devo7 zender op... Ik had met 10 besteld, maar gelukkig zat de 10 er ook in.

Hahaha dat had ik met de V200 stond Devo 8S op de doos terwijl ik hem zonder had, helaas was het bij mij correct en zat hij er niet in:D

Gefeliciteerd met de Master Sven en nu lekker vliegen

Als ik de tijd vind wel :-)
Momenteel erg druk in t huis... Helaas toch weer meer werk dan verwacht. Naja van de week komt er vast een 1e vlucht.

Thnx dave :-)

wel een beetje jammer dat m'n devo 10 in 't chinees is ...

ik hoop toch wel dat er een engelse of nederlandse setup is ...

edit: HELP

Kan iemand met een devo 10 me vertellen hoeveel klikjes in ik moet geven om naar het system menu te komen en welke regel dan language is?

Alles is in 't chinees namelijk... dus beetje lastig gokken he

Back