Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
er is zat plek voor een full v-bar... sensor op de onderste plaat bij de bevestiging van de achterste skid, en de v-bar zelf gewoon op de plek waar de mini ook geplaatst wordt...
Volgens mij loopt de onderkant van de 550SX niet parallel aan de plaat waar normaal de sensor op gemonteerd moet worden. Ofwel: niet haaks op de rotoras maar iets vlakker. Bij het pirouetten heb je dan een wobbel in je heli. Dit moet je dus wel even controleren. Bij de Logo 400 is dit namelijk ook zo en kan je alleen maar de sensorplaat gebruiken.er is zat plek voor een full v-bar... sensor op de onderste plaat bij de bevestiging van de achterste skid, en de v-bar zelf gewoon op de plek waar de mini ook geplaatst wordt...
Marcel, het is geen aanval naar jou of al die andere mensen. Ik kwam er alleen na meting achter dat er een verschil in zat wat betreft de hoek. En persoonlijk wil ik de boel 100% in orde en zou ik zelf de sensor daar niet plaatsen.
Vandaar mijn opmerking dat je het wel even moet controleren voordat je de sensor op die plek zet. Dat is alles.
Marcel, het is geen aanval naar jou of al die andere mensen. Ik kwam er alleen na meting achter dat er een verschil in zat wat betreft de hoek. En persoonlijk wil ik de boel 100% in orde en zou ik zelf de sensor daar niet plaatsen.
Vandaar mijn opmerking dat je het wel even moet controleren voordat je de sensor op die plek zet. Dat is alles.