wat heb je nu weer gekocht? impulsive buyers topic!

• Topicstarter Topicstarter bzb
  • Startdatum Startdatum
heb overlaatst een odin gekocht, helemaal uitgebreid, lichtjes, geluidsmodule, iclusief heel uitgebreide zender, het kon niet op en dat allemaal voor 250euro, kon niet op.
Eerst alles opgeladen, dan de test, hier bleken zowel de baterijen van men zender en ontvanger als 1 loodaccu volledig dood; nieuwe gaan kopen over de 100euro; opnieuw willen testen, de servo draait wel maar de motor doet het nu niet;

het gezegde koop een boot en je werkt je dood, lijkt hier toch op zijn plaats;

duimpje

heb een reely crosstiger besteld voor een leuk projectje. Ik stop er ook cameratje op met een zender, zodat deze direct beelden stuurt naar een high sensitive ontvanger die beelden weergeeft op onze TV. Met deze zender en ontvanger (2.4ghz) kan ik in de lucht 800meter ver (vliegen). Op de grond op een auto zal het een stuk minder zijn, maar dat zullen we wel zien:P. Ik zal proberen om een filmpje te plaatsen:p

voor de fun eerst een nikko fly hawk. Nadat ik hier aardig wat mee gevlogen had(jaja, nikko heeft eindelijk een heli die wél de lucht ingaat) en na aardig wat keren de "grond geraakt te hebben;) ging 1 van de 2 motoren of tandwiel kapot. Dus terug naar winkel en omgeruild voor een Silverlit Tandem Z-1. Ding bevalt prima en stuurt goed!

Ik doe de laatste tijd steeds vaker RC gerelateerde impuls aankopen. Het begon op de zwarte markt, kocht ik een mosquito voor 2 tientjes. Daar heb ik zoveel lol mee gehad, dat ik daarna eerst nogwat andere 3ch heli's kocht, toen een Esky Lama v3 4ch heli.

Dan kan het shoppen bij de webwinkels en E-bay beginnen! Net ook weer even de intertoys binnengelopen om wat spellen te checken, en ik loop naar buiten met een Silverlit I-Bird....voor de gein. hehehe.

Gelukkig heb ik nog geen dingen die veel geld kosten. De Lama (upgrade onderdelen) kost me het meeste geld, maar die heb ik binnenkort zoals ik 'm hebben wil! :)

We zijn, naar ik aanneem, allemaal nog een beetje kind. Als ik voor 20E heel veel lol kan hebben ontneem ik mij dat plezier niet! ha!

Een eekhoorn! Niet echt een impulsaankoop want was dit al jaren van plan. Type boeroendoek, beestje is al aardig tam en niet verlegen om rustig op je vingers te komen knabbelen. Helaas betekent dit dat er geen fret in huis zal komen, vind ik ook erg leuke dieren.

Whehehe morgoth924, een grondeekhoorn is toch geen impuls aankoop (mag ik hopen!). Hahaha, ik ga ff sigaretten halen, en dan terug komen met zo'n beestje! Wel wijs trouwens zo'n boeroendoekkige rakker in huis!

Whehehe morgoth924, een grondeekhoorn is toch geen impuls aankoop (mag ik hopen!). Hahaha, ik ga ff sigaretten halen, en dan terug komen met zo'n beestje! Wel wijs trouwens zo'n boeroendoekkige rakker in huis!

Zijn die beestjes van nature trouwens niet behoorlijk agressief?

Ik heb wel zo van het ene moment op het andere beslist een tamme valkparkiet te gaan halen :-D Wel nog geen moment spijt van gehad !
De tante van mijn vriendin besloot al snel er ook een te kopen maar die heeft er dus wel spijt van gekregen, resultaat, nu zit ik hier met 2 valkparkieten waarvan de laatste soms echt associaal veel lawaai maakt :-S

Zoals gezegd leefde het idee van een boeroendoek al lang bij mij, heb me dan ook al enkele jaren ingelezen in de verzorging en de specifieke problemen die je met deze dieren kunt tegenkomen.
Op een dag stootte ik op een advertentie van een hobbykweker, de volgende vrije dag gebruikt om een binnenvolière om te bouwen tot eekhoornverblijf en 's anderendaags het diertje gaan ophalen. Beetje een geplande impulsaankoop dus.
Nog niks gemerkt van agressief gedrag.

Tamme valkparkiet hebben we ook, beestje geraakt echter maar niet gewend aan naderende handen (blazen en dreigen), verder zit ie wel aardig op je schouder of in je haar. Confrontatie met eekhoorn is nog niet gebeurd, zitten voorlopig in twee aparte kamers, is ook niet de bedoeling dat ze harmonieus gaan samenleven, elk z'n eigen ding!

Tamme valkparkiet hebben we ook, beestje geraakt echter maar niet gewend aan naderende handen (blazen en dreigen), verder zit ie wel aardig op je schouder of in je haar. Confrontatie met eekhoorn is nog niet gebeurd, zitten voorlopig in twee aparte kamers, is ook niet de bedoeling dat ze harmonieus gaan samenleven, elk z'n eigen ding!

Onze eerste valkparkiet heeft geen last van die naderende handen, laat alles gewoon doen. Hij vraagt er zelfs om geaaid te worden, best grappig.
De andere is echter nog vrij schuw en blaast en bijt ook behoorlijk als je hem probeert te aaien, gisteren is hij voor de eerste keer bij me komen zitten aan de tv, en uiteraard de laptop met het modelbouwforum hehe ;-)

Twee flessen watermeloen siroop. Eigenlijk bedoeld om cocktails mee te maken (wat ik vast ook nog wel ga doen) maar met een plens water erg verfrissend.

Helaas enigzins prijzig, twee flessen thuis bezorgd voor 24 euro...

vandaag is de mini hype (weston UK) aangekomen, vorige week vlug besteld om over 2 wekend een funfly wedstrijdje te vliegen. Verder niet echt zin in om continue mee te vliegen.

een U can Do 40 kan er nu al wel weg. Nieuw, niet gevlogen maar transportschade.

Hier geen van die inkopen meer mogelijk. Moet nu zorgen dat mijn gezin nog voldoende te eten krijgt. Met een ww uitkering van netto iets meer dan 900 euro zal dat niet makkelijk zijn. Als jullie iets hebben waar jullie niets meer mee doen of zo, dan houd ik mij aanbevolen.
ls mijn voorraad modellen op is dan moet ik helaas stoppen......................
Mijn laatste aankoop was net voordat ik wist wat ik ging krijgen aan WW. En ja die gaat nog wel door ondanks alles.

Om nu weer een nieuwe baan te vinden lijkt onmogelijk vanwege die slechte rug, maar heel misschien is er licht aan de horizon wat mijn slechte rug betreft. Heel misschien kan men mijn hernias verhelpen door de kapotte tussenwervels te vervangen door proteses. Dus duim allemaal een beetje voor mij mee zodat ik over een aantal maanden weer helemaal gezond zal zijn en ik weer een nieuwe baan kan krijgen.

Back