wat heb je nu weer gekocht? impulsive buyers topic!

• Topicstarter Topicstarter bzb
  • Startdatum Startdatum
ghehe, als je nou voortaan gewoon de foldertjes bekijkt... Daar stond dat je 20% korting had op een artikel naar keuze en nog een aantal bonnen voor 10% korting op artikelen...

maar wel een mooi prijsje!

ghehe, als je nou voortaan gewoon de foldertjes bekijkt... Daar stond dat je 20% korting had op een artikel naar keuze en nog een aantal bonnen voor 10% korting op artikelen...

maar wel een mooi prijsje!

die foldertjes wil ik juist zo snel mogelijk onder mijn ogen vandaan halen... ik moet ze voor mijn werk bezorgen naast de gewone post, en dit plakt gauw een uur extra aan mijn gemiddelde werkdag...

Een Graupner Discus 2CT (span 120cm). Ik wist vantevoren dat het géén vlakkeland vlieger is maar - zonder motor iig - eigenlijk alleen geschikt voor de helling. Toch meegenomen omdat ik het model mooi vind en het toestel maar 48 euro kost (nou ja, "maar"..)

Heeft overigens al gevlogen en aan de helling is het inderdaad goed te doen. Wél de vleugel verstevigen omdat deze de neiging heeft om te klapperen en een flinke prop lood (in de orde van grootte van 60 gram) in de neus. Helaas is mijn "helling" een IJsseldijk van vier meter hoog dus erg lekker vloog het niet - maar daar gaat asap verandering in komen :)

Collective Pitch setje op mijn ikarus picolo (100 jaar geleden).. dom dom dom.. na installatie opspinnen, vliegen, lamp, boem, ho, knal, krak, dag setje... dag 75? euro..

van de week de picolo restanten maar eens in de kliko gedrukt na opruiming van mijn hobbyhok (ander topic).. :)

Nu niet alleen modelbouwgerelateerd maar:

- skates, met de bedoeling wat aan de conditie te werken, ik ben 2 maal gegaan.
- snorkels, zelfde bedoeling maar toch 3 keer gaan zwemmen.
- een pocketbike, veel te duur gekocht en was na een maand helemaal stuk.
- een tamiya DB-01
- een Asso T4 FT
- een Team Losi micro-T
- meerdere gsm's
- veeeeel camera spullen (fotografie is nog zo'n hobby van me)
- een depron shockflyertje

Ik denk wel dat ik nog even door kan gaan hoor ;-)

Splinternieuwe Fiat Panda:mrgreen: (moest zuinig rijden en een 2 meter F3A kist kunnen vervoeren:))

Nieuw motortje..... normaal €599, had hem via een andere weg voor "maar" 450

Eagle_21_R-9s.jpg

Eagle_21_R-9s.gif

Splinternieuwe Fiat Panda:mrgreen: (moest zuinig rijden en een 2 meter F3A kist kunnen vervoeren:))
En hoe krijg je dat voor elkaar?

Ik neem altijd de Panda van mn moeder mee naar t veld. Een 1m kistje kan netjes op de achterbank liggen.
Pas wilde ik een 1,40m vleugel meeneme en toen moest de achterbank plat.

Een 2m vleugel prik je tussen de voorstoelen door ofzo??? Of voorstoeltje helemaal achterover?

mwah laatste tijd niet veel bijzonders.
gewoon kleinspul zoals lijm enzo natuurlijk, wielen en een nieuwe romp voor mn f3k kist

Een 2m vleugel prik je tussen de voorstoelen door ofzo??? Of voorstoeltje helemaal achterover?

Gewoon schuin in het midden, uiteraard de achterbank wel plat ja, anders kom je met geen enkele auto ergens.....

Hmm, twee weken terug een yak55sp 1,5m van yt models gekocht op electro.
En eergisteren het besluit genomen om een Twister DLG van Alex Hoekstra te kopen.
Ik kan deze zomer dus weer vooruit.

groeten remie

Het is een 3.5cc en het is specifiek een onroad motor. Hij wordt gebruikt op een Mugen MRX4

Back