Nogmaals, ik heb er weinig zin in om verder te discussiëren over iets waar we het toch nooit over eens gaan zijn.
Ja, ik ben een tijd terug met m'n 500 heli gecrashed, ben je nou werkelijk al m'n posts sinds ik me op het mbf heb aangemeld aan het doorspitten? Ik zie niet hoe dat relevant is, riskant 3D vliegen doe ik namelijk op een modelvliegveld. Alsof je zelf nooit gecrashed bent :roll:
Nee, da's onzin. Is overigens ook een stropopredenering want dat heb ik nooit gezegd.
Ik zeg alleen maar dat er een verschil is tussen vliegers die risico's kennen en verkleinen en vliegers die dat niet doen. Daar zit inderdaad een "ik ben beter dan zij" idee achter, maar ik geef tenminste een argument waarom ik dat vind, en ik heb in alle posts aangegeven dat dat slechts mijn mening is.
De enige reactie die ik daar tot nu toe op gekregen heb is de vergelijking met automobilisten die vinden dat ze zelf harder mogen rijden. Ach, laat ook maar
Ja, ik ben een tijd terug met m'n 500 heli gecrashed, ben je nou werkelijk al m'n posts sinds ik me op het mbf heb aangemeld aan het doorspitten? Ik zie niet hoe dat relevant is, riskant 3D vliegen doe ik namelijk op een modelvliegveld. Alsof je zelf nooit gecrashed bent :roll:
Want als je 'weet waar je mee bezig bent' kun je niet crashen?
Nee, da's onzin. Is overigens ook een stropopredenering want dat heb ik nooit gezegd.
Ik zeg alleen maar dat er een verschil is tussen vliegers die risico's kennen en verkleinen en vliegers die dat niet doen. Daar zit inderdaad een "ik ben beter dan zij" idee achter, maar ik geef tenminste een argument waarom ik dat vind, en ik heb in alle posts aangegeven dat dat slechts mijn mening is.
De enige reactie die ik daar tot nu toe op gekregen heb is de vergelijking met automobilisten die vinden dat ze zelf harder mogen rijden. Ach, laat ook maar
