Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zo afgelopen weekend heeft mij Scania zijn vuurdoop gehad met het oppakken van containers. En het ging gelukkig allemaal beter als verwacht. Zelfs een echte zware bak.
(deze zie je in de video) Hij is gemaakt van 10x10mm aluminium met plaatwerk er tegen.
Maar ook die was erg gewoon op te trekken. Nu alleen nog een setje geleidings rollen maken. Dan kan ik beginnen aan mijn eigen containers.
Hier wat foto's en een video van uit zwolle.
![]()
![]()
![]()
![]()
En de link naar de video
YouTube - Tamiya Scania with mecanical hookarm
zeer mooie truck
Ik heb nog een vraagje over je cabine.
Ik zie dat je je elektronica achter een klein plaatje in je cabine hebt gestopt.
Kun jij je cabine nu nog gewoon naarvoor kantelen om aan de elektronica te graken of moet je echt de cabine eraf halen?
De spoiler op de cabine van wat is die gemaakt ?
zou ook een op m'n scania willen maken![]()
thanks ! zal'k zeker is proberen ! en gewoon op de originele steun ? of ...Ik heb ik gemaakt van heel dun messing plaat wat je kan kopen bij metaalwinkel.nl
als ik me niet vergis was het 0.35 dik. en dat kan je erg goed buigen.
Mvg Marko
thanks ! zal'k zeker is proberen ! en gewoon op de originele steun ? of ...
Grtz MichaëlV8
Ik heb nog een vraagje over de MFU.
Als ik de kabeltjes van het licht insteek kan ik deze er dan ook terug uithalen of niet?
Want ik wil de truck graag gaan uittesten maar ik zou dit eerst graag weten zodat misschien eerst de MFU in zijn goede positie moet plaatsen of niet.
Ja hoor dat kan gewoon zonder problemen.
Ik doe dat zelf continue met mijn speaker kabel van die MFU die moet los anders kan de kabine er niet af getild worden.
voor het sturen de kabel van de servo omdraaien in je ontvangeraha ok bedankt
heb hem direct aangeslote en al getest
Maar heb al een probleempje.
Ik heb alles volgens het plannetje gedaan maar toch stuurt hij verkeerd:?
Stuur ik naar links met mijn hendeltje draait hij naar rechts.
Ook kan ik de lichtjes niet aanschakelen via mijn zender. Krijg dit niet gevonden hoe dit zit.
Krijg enkel de hoorn kort/lang en het geluid van het schakelen uit mijn linkse hendeltje.
Weet jij of iemand anders misschien wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn?
Dat helpt dus echt niet!voor het sturen de kabel van de servo omdraaien in je ontvanger
heb het ook voorgehad![]()
Dat helpt dus echt niet!
Sterker nog volgens mij kun je er de boel mee slopen.
Als je een computer zender hebt kun je het stuurkanaal "reversen".
Bij Futaba kun je eventueel ook nog de stekker van het desbetreffende kanaal omdraaien in je zender.
Ik heb geen idee of andere merken dit ook kunnen.
Maar je stekkertje in je ontvanger omdraaien helpt echt niet!